----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
dan mag je sequence@everyday.com wel invoeren
dan ben jij er af en is DPC er happy mee
Of je kan er nog een nachtje over slapen, denken aan al de dingen die je samen met je koetje hebt gedaan, de gelukkige momenten samen, de aantrekkingskracht van je koetje op het andere geslacht, en besluiten om nog een paar vrienden/familieleden/willekeurige passanten te assimileren.
Klinkt goed he?
Klinkt goed he?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Ik ga gewoon door met RC5. Maar omdat ik nadat ik 50 dagen RC5 had gedaan een subteam heb gejoined staat mijn naam daar nog voor niks.
En Witlof. Ik wil best naar jullie retiren. Maar er is toch een limiet van users die dat kunnen? Dan kan dat beter gedaan worden door iemand die veel blokjes heeft.
Ik wil dus mij als deelnemer van RC5 weghebben. Die naam die staat daar nou toch al een lange tijd voor niets. Terwijl de user die erachter zit (ik dus) niets meer doet via die naam.
En Witlof. Ik wil best naar jullie retiren. Maar er is toch een limiet van users die dat kunnen? Dan kan dat beter gedaan worden door iemand die veel blokjes heeft.
Ik wil dus mij als deelnemer van RC5 weghebben. Die naam die staat daar nou toch al een lange tijd voor niets. Terwijl de user die erachter zit (ik dus) niets meer doet via die naam.
jahoo, 3k blokjes kan ik wel gebruiken. iemand uit de buurt probeert mij in te halen.Op woensdag 17 juli 2002 12:04 schreef YoMaN het volgende:
Hier is nog even een linkje voor iedereen die dacht dat ie mijn blokjes wilde hebben
doneren op r.vloothuis@hccnet.nl
Dat maximum klopt maar ik had het over [DPC]Division Eindhoven's Evil TwinOp woensdag 17 juli 2002 11:11 schreef YoMaN het volgende:
Ik ga gewoon door met RC5. Maar omdat ik nadat ik 50 dagen RC5 had gedaan een subteam heb gejoined staat mijn naam daar nog voor niks.
Maar je mag ze uiteraard ook schenken aan iemand die er meer aan heeft
Je kan ze toch gewoon naar je subteam retiren dan ?Op woensdag 17 juli 2002 11:11 schreef YoMaN het volgende:
Wij zitten al aan ons limiet en voor die 3K is dat niet zo erg maar als het 3M was, was het wel jammer geweestOp woensdag 17 juli 2002 13:04 schreef CBA het volgende:
[..]
Je kan ze toch gewoon naar je subteam retiren dan ?
Ah, hij zit bij jullie in het teamOp woensdag 17 juli 2002 13:16 schreef Witlof het volgende:
Wij zitten al aan ons limiet en voor die 3K is dat niet zo erg maar als het 3M was, was het wel jammer geweest
ja 3K is niet echt veel, retire het gewoon naar de eerste die er om vraagt ...
Of als dat emailadres je niet aanstaat om een een of andere reden (
) dan verwelkomen we je blokjes natuuuulijk op boerepowacowz@hotmail.com
Ik zie nu pas dat Sequence nog iets eerder was dus eigenlijk is hij dan de gelukkige winnaarOp woensdag 17 juli 2002 13:27 schreef Witlof het volgende:
Ja dat was dus weareborg
ik zie nu pas (kom net weer van het werk) dat het om RC5 gaat, dan hoef ik ze op zich niet te hebben hoor.. maak er dan maar iemand anders mee happy!Op woensdag 17 juli 2002 17:17 schreef Witlof het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Sequence nog iets eerder was dus eigenlijk is hij dan de gelukkige winnaar
Wist je al dat de limiet verhoogt is? Het is in ieder geval meer als vroeger...Op woensdag 17 juli 2002 13:16 schreef Witlof het volgende:
[..]
Wij zitten al aan ons limiet en voor die 3K is dat niet zo erg maar als het 3M was, was het wel jammer geweest
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
RobzQ heb je je spidermanpakje maar aangetrokken om te laten zien hoe goed je kan dansen
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Je heb ze gekregen!!!!! GefeliciteerdOp woensdag 17 juli 2002 12:22 schreef weareborg het volgende:
[..]
jahoo, 3k blokjes kan ik wel gebruiken. iemand uit de buurt probeert mij in te halen.
doneren op r.vloothuis@hccnet.nl
Spidey ruikt jaloursieOp woensdag 17 juli 2002 18:42 schreef MarkB het volgende:
RobzQ heb je je spidermanpakje maar aangetrokken om te laten zien hoe goed je kan dansen![]()
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
mijn dank is groot!Op donderdag 18 juli 2002 01:51 schreef YoMaN het volgende:
[..]
Je heb ze gekregen!!!!! Gefeliciteerd
Pagina: 1