user verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

Topicstarter
Ik wil mezelf verwijderen uit de database. Ik dacht eigenlijk dat mn account wel zou verlopen maar blijkbaar toch niet. Weet iemand hoe ik hem weg kan halen. Ik kan wel retiren maar dan moet ik een nieuw emailadres opgeven. Dat wil ik dus niet. Ik heb geen nieuw adres.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

dan mag je sequence@everyday.com wel invoeren ;) dan ben jij er af en is DPC er happy mee :)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:07
Anders retire het naar Division Eindhoven's evil twin :D

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Of je kan er nog een nachtje over slapen, denken aan al de dingen die je samen met je koetje hebt gedaan, de gelukkige momenten samen, de aantrekkingskracht van je koetje op het andere geslacht, en besluiten om nog een paar vrienden/familieleden/willekeurige passanten te assimileren.

Klinkt goed he? :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

foei :)

staat toch niet in de weg dat account :?

lekker laten staan, asl het voor DPC is :P

• Teun

Teun

Was YoMaN

Topicstarter
Ik ga gewoon door met RC5. Maar omdat ik nadat ik 50 dagen RC5 had gedaan een subteam heb gejoined staat mijn naam daar nog voor niks.

En Witlof. Ik wil best naar jullie retiren. Maar er is toch een limiet van users die dat kunnen? Dan kan dat beter gedaan worden door iemand die veel blokjes heeft.

Ik wil dus mij als deelnemer van RC5 weghebben. Die naam die staat daar nou toch al een lange tijd voor niets. Terwijl de user die erachter zit (ik dus) niets meer doet via die naam.

• sharkzor
  • Laatst online: 19-05 14:22
Op woensdag 17 juli 2002 12:04 schreef YoMaN het volgende:
Hier is nog even een linkje voor iedereen die dacht dat ie mijn blokjes wilde hebben
jahoo, 3k blokjes kan ik wel gebruiken. iemand uit de buurt probeert mij in te halen.
doneren op r.vloothuis@hccnet.nl :D

• Witlof
Op woensdag 17 juli 2002 11:11 schreef YoMaN het volgende:
Ik ga gewoon door met RC5. Maar omdat ik nadat ik 50 dagen RC5 had gedaan een subteam heb gejoined staat mijn naam daar nog voor niks.

En Witlof. Ik wil best naar jullie retiren. Maar er is toch een limiet van users die dat kunnen? Dan kan dat beter gedaan worden door iemand die veel blokjes heeft.

Ik wil dus mij als deelnemer van RC5 weghebben. Die naam die staat daar nou toch al een lange tijd voor niets. Terwijl de user die erachter zit (ik dus) niets meer doet via die naam.
Dat maximum klopt maar ik had het over [DPC]Division Eindhoven's Evil Twin ;) Dat zijn allemaal accounts met tiepvauten die zijn samengevoegd. Heeft een totaal van 7K of zo :D

Maar je mag ze uiteraard ook schenken aan iemand die er meer aan heeft :)

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45

CBA

een vat, een vat, een vat !

Op woensdag 17 juli 2002 11:11 schreef YoMaN het volgende:

Je kan ze toch gewoon naar je subteam retiren dan ? :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Witlof
Op woensdag 17 juli 2002 13:04 schreef CBA het volgende:

[..]

Je kan ze toch gewoon naar je subteam retiren dan ? :)
Wij zitten al aan ons limiet en voor die 3K is dat niet zo erg maar als het 3M was, was het wel jammer geweest ;)

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45

CBA

een vat, een vat, een vat !

Op woensdag 17 juli 2002 13:16 schreef Witlof het volgende:

Wij zitten al aan ons limiet en voor die 3K is dat niet zo erg maar als het 3M was, was het wel jammer geweest ;)
Ah, hij zit bij jullie in het team :)

ja 3K is niet echt veel, retire het gewoon naar de eerste die er om vraagt ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Witlof
Ja dat was dus weareborg :)

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-05 17:24
Of als dat emailadres je niet aanstaat om een een of andere reden (:? :7) dan verwelkomen we je blokjes natuuuulijk op boerepowacowz@hotmail.com :) ;)

• Witlof
Op woensdag 17 juli 2002 13:27 schreef Witlof het volgende:
Ja dat was dus weareborg :)
Ik zie nu pas dat Sequence nog iets eerder was dus eigenlijk is hij dan de gelukkige winnaar :)

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op woensdag 17 juli 2002 17:17 schreef Witlof het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat Sequence nog iets eerder was dus eigenlijk is hij dan de gelukkige winnaar :)
ik zie nu pas (kom net weer van het werk) dat het om RC5 gaat, dan hoef ik ze op zich niet te hebben hoor.. maak er dan maar iemand anders mee happy! ;)

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op woensdag 17 juli 2002 13:16 schreef Witlof het volgende:

[..]

Wist je al dat de limiet verhoogt is? Het is in ieder geval meer als vroeger... :)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
RobzQ heb je je spidermanpakje maar aangetrokken om te laten zien hoe goed je kan dansen :P ;)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Teun

Teun

Was YoMaN

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 12:22 schreef weareborg het volgende:

[..]

jahoo, 3k blokjes kan ik wel gebruiken. iemand uit de buurt probeert mij in te halen.
doneren op r.vloothuis@hccnet.nl :D
Je heb ze gekregen!!!!! Gefeliciteerd

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op woensdag 17 juli 2002 18:42 schreef MarkB het volgende:
RobzQ heb je je spidermanpakje maar aangetrokken om te laten zien hoe goed je kan dansen :P ;)
Spidey ruikt jaloursie ;) :P

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• sharkzor
  • Laatst online: 19-05 14:22
Op donderdag 18 juli 2002 01:51 schreef YoMaN het volgende:

[..]

Je heb ze gekregen!!!!! Gefeliciteerd
mijn dank is groot! :Y)
Pagina: 1