Ik probeer @home op een nieuwe PC te installeren.
De PC heeft echter een onboard NVidia Nforce MCP Netwerkkaart geinstalleerd.
Ik heb wel de nieuwe Realtek RTL8029 (AS) PCI-kaart erin gedrukt, XP herkent hem ook, alleen neemt de Netwerkverbinding autom. aan, dat ik de Nforce-kaart wil gebruiken. Heb gedeinstalleerd, andere slots gebruikt, @Home opnieuw geinstalleerd, alles zo ongeveer wel geprobeerd, maar het probleem blijft.
Dit zijn de specs:
Compaq 6030EA
AMD XP 1800+ / 224 MB RAM
40 gig HDD
NVidia integrated GeForce2 (Compaq)
Motorola SB4200 Cable Modem
Ik probeer een Realtek RTL8029 (AS) ethernetkaart te installeren. Volgens apparaatbeheer start de kaart niet op. Heeft iemand nog suggesties? Ik ben door mijn opties heen. Op de NVidia-kaart werkt @home trouwens ook niet.
Hulp zou zeer welkom zijn...
De PC heeft echter een onboard NVidia Nforce MCP Netwerkkaart geinstalleerd.
Ik heb wel de nieuwe Realtek RTL8029 (AS) PCI-kaart erin gedrukt, XP herkent hem ook, alleen neemt de Netwerkverbinding autom. aan, dat ik de Nforce-kaart wil gebruiken. Heb gedeinstalleerd, andere slots gebruikt, @Home opnieuw geinstalleerd, alles zo ongeveer wel geprobeerd, maar het probleem blijft.
Dit zijn de specs:
Compaq 6030EA
AMD XP 1800+ / 224 MB RAM
40 gig HDD
NVidia integrated GeForce2 (Compaq)
Motorola SB4200 Cable Modem
Ik probeer een Realtek RTL8029 (AS) ethernetkaart te installeren. Volgens apparaatbeheer start de kaart niet op. Heeft iemand nog suggesties? Ik ben door mijn opties heen. Op de NVidia-kaart werkt @home trouwens ook niet.
Hulp zou zeer welkom zijn...