Wil 2e Duron700 gaan kopen: waar???

Pagina: 1
Acties:

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:38
hier draait nu al een Duron700 @ 1000 perfect (Check this out!!!), maar nu wil ik nog een 2e voor het dual bord wat in februari uitkomt. nu wil ik hem heel goedkoop hebben en ik zag dat bij de volgende leveranciers hij vrij goedkoop was:

- montana computers f 225,=
- Space Promotion f 235,=
- funprice f 239,=
- powerline f 240,=

zijn deze gasten te vertrouwen? ik heb al slechte ervaringen met Venema Computers gehad, dat zal me niet nog een x gebeuren!

zijn er hier andere tweakers die wat besteld hebben bij 1 van deze shops en wat zijn jullie ervaringen?

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 19:31
kijk in de shop survey

via /etc op www.tweakers.net

Verwijderd

ik zou lekker ff wachten tot februari...
mischien heb je tegen die tijd wel snellere en goedkopere durons...

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Hmm, tja dan is hij sneller doordat hij 128 KB aan L2 erbij heeft, (www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13677) Maar dan is hij wel duurder (www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13771)

Don't You stare there, Operate!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Powerline heb ik zelf goede ervaringen mee, maar ik koop er niet echt regelmatig iets.. voornamelijk omdat ze altijd duur waren.. schijnt nu toch wel mee te vallen.

Vriend van me heeft regelmatig dingen bij Funprice gehaald en tot nu toe geen probleem.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Online bestellen bij Graficall of bij Venemacomputers is me altijd prima bevallen :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1