Hey mensen...
Hier is die vriend van Grimm dan die niet zelf had gepost. Waarom? Omdat ik geen GoT-lid was, dat eigenlijk ook niet van plan was, maar na het lezen van de replies heb ik mezelf toch genoodzaakt gezien ff een accountje aan te maken, al is het maar om uit te leggen hoe de vork nou in de steel zit

.
Kijk, die runtime packages staan UIT, ik weet niet hoe vaak dit nou nog gezegd moet worden. En ja, als ik MET de runtime packages compileer, is mijn .Exe idd kleiner (dik 100KB vs. dik 400KB).
Ik kan dus met zekerheid beweren dat Compile with Runtime Packages UIT staat en kan dit aan de hand van de grootte van de .Exe ook daadwerkelijk ZIEN, maar het probleem van non-selfcontainedheid blijft desalniettemin bestaan.
Het kan dus best zijn dat "die vriend iets verkeerd doet", maar dan zou die vriend graag weten wat dan het feitelijke probleem is

.
Toch goed om te weten dat het ook mogelijk is om op dit forum dergelijke vragen te stellen, ik had bij Tweakers altijd het gevoel dat het meestal over spellen, hardware en casemodding ging, maar ik zie toch dat er voldoende min of meer serieuze topics bestaan naast hetgeen ik verwachtte, dat zijn pluspunten

.
Ik hoop dat iemand toch met een mogelijke oplossing kan komen naast het runtime package-verhaal, in de tussentijd ga ik es de rest van het forum bekijken...
GRTZ,
VuurSnikkel.