Toon posts:

warcraft 3 vast in ch6 undeath. wie helpt?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al 2 dagen bezig om door chapter 6 van the undeath campaign heen te komen. Deze missie speelt zich af in een soort van stad van de elven. Er hangt een soort tovergordijn, ik weet ook niet hoe je het anders moet zeggen, waardoor je als undeath ontzettend traag wordt en snel kracht verliest. Je moet 3 paladins doden. De eerste 2 (links onder en ongeveer in het midden) lukken wel. De laatste zit boven in het midden. Deze wordt omgeven door guard towers en helikopters. Daarnaast lopen er nog wat andere units rond. De paladin bekoglt je met ijspegels zodra je in zijn buurt komt. Door er met 60 necromansers, met een auto-spell waarbij ze automatisch doden herrijzen aan, en een stel draken tegelijk op af te gaan is het mij nog steeds niet gelukt. Wie is hier doorgekomen en hoe? Op het internet kon niet zo snel een guide of walktrough vinden voor dergelijke gevallen.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:16
Hier hebben we een groot topic voor :) Maar deze missie is niet zo moeilijk gewoon heel veel vliegende units maken en 1ste tovenaar uitschakele en dan de 2de en dan met leger van Ogres 3de aanvallen ( die Ogres vind je in dozen )

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Allemaaal spinnen bouwen en gewoon op die paladin afrushen.. zo haalde ik het in 1 keer.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gewoon veel spinnen maken ja en ik deed ze dan in van die vliegdingen die je kan kopen :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:26
Ik denk dat er wel mensen zijn in het grote WC3 topic die je kunnen helpen.

There is no magic.

Dit topic is gesloten.