Toon posts:

Baldur's gate II character

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie heeft voor mij een mooie Ranger (161.000 exp) ,met de beste wapens uit BG1.
Mijn HD is namelijk vorige week gecrasht, dus ik ben zeer waardevolle savegames Chararcter files kwijt (aargh). Ik had dus echt een vet goede ranger met 19 strenght en 19 dexerity, en alle vette wapens zoals de scimitar +5 defender, armor of the dark AC=0, en nog veel meer shit uit Tales of the sword coast. Wij heeft A.U.B. voor mij een Character die mijne een beetje matched, zodat ik een beetje behoorlijk aan BG2 kan beginnen.

Verwijderd

Topicstarter
Als je wil kan je je character mailen naar
melkuniekoe@yahoo.com

Thnx.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 15:04

Neelon

FOR PONY!!!

Aan wapens en zo heb je in dit geval niks, want alleen de character gaat mee, en niet de inventory.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:53
bij www.avault.com de savegame editor binnenhalen en nieuwe caracter maken met wat je onhouden heb van je gewiste caracter het is wel een beetje cheaten maar in jou geval vind ik dat niet

Iseci

Verwijderd

Kan je ook zelf doen.

Het is echt te simpel voor woorden.

Wat heb je nodig. Een Hexeditor like Hackman of Hexworkshop.

Begin new game. > Koop allemaal Clubs. > Save de game. > Ga naar win open hexeditor en open de savegame file *.gam.

Als het goed is zie je dan de naam van de Char en daar onder blun01 en die kan je veranderen. Ik heb een lijst met alle items. http://www.mystiq.net/~barb/bgitems.txt

Let wel op met scrols. Die moet je een waarde mee geven. Die heeft een bepaalde plek er achter. Daarom is een Hexeditor nodig om de het aantal tekens gelijk te houden. Ze kunnen oneindig eigenlijk maar 255 is een max aan te raden waarden. Zelfde gelt voor andere items die meerdere stuk bevatten zoals wands, arrows en dergelijke.

Verwijderd

Topicstarter
OK thnx, ik heb het ff uitgeprobeerd en je kan inderdaad best wel een character op maat maken. Je wapens heb inderdaad (bijna) helemaal geen fuck aan, alleen de minst sterke items krijg je soms mee.
Pagina: 1