Toon posts:

MSI K7T Pro 2 ver:1 "Welke biosupdate versie??"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste hardware guru's,

Ik zit met het volgende probleem. Ik moet me bios upgrade want ik krijg een vervaagd scherm in dos modus. Ik check dus net op de site van msi (engels, want NL ligt eruut) en er staat bij de bios-flashprocedure dat om de juiste bios te vinden het moederbordnummer (in dit geval 6330) samen met het versie nummer (hier 1.9) overeen moet komen. Vervolgens download je deze dan.

Wat ik nu niet begrijp is, moet ik dan bios versie 1.9 downloaden? of kan ik gewoon meteen de nieuwste versie 3.5 downloaden en gaan flashen??? Tja ik denk ik vraag het effe want zoiets fout doen doe je nie graag natuurlijk.

Ik wacht geduldig mensen.......

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:43

Dennahz

Life feels like hell should.

Bij je mobo zit een cd met live update als het goed is. :)

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad!!!! dat hejje goed. Maar wat doet ie dan???

net als al die andere vage opties zoals fuzzy logic e.d.

ja gaat me toch nie vertelle dat ie met live update via internet je bios update toch??

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Live update schijnt te werken, maar ik vind het een beetje eng, flashen onder Windows.

Flash gewoon het nieuwste BIOS erin. Vanaf flop.
Geen gezeik.

Verwijderd

Topicstarter
ok is goed , maar ken ik dan gewoon de nieuwste pakken, zoals 3.5, omdat me huidige versie 1.9 is!!!1

Verwijderd

ik heb dit bij mij op men msi k7t turbo bord al geprobeerd werkte toch perfect en heeft inderdaad bios versie 3.5 erop gezet zonder probleem

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:45 schreef choke34 het volgende:
ik heb dit bij mij op men msi k7t turbo bord al geprobeerd werkte toch perfect en heeft inderdaad bios versie 3.5 erop gezet zonder probleem
dat klinkt veelbelovend en al smuziek in de oren, maar wat lult msi dan dat je versie nummer overeen moet komen??? in mijn geval is dat 1.9 nu. Maar in feite ken ik dus gewoon 3.5 erop flashe!! toch??

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:34
Als je maar 100% zeker weet dat het bios wat je download voor jouw bord (6330 dus) geschikt is.
Dat de versie hoger is is alleen maar goed :)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 22:49 schreef FatalError het volgende:
Als je maar 100% zeker weet dat het bios wat je download voor jouw bord (6330 dus) geschikt is.
Dat de versie hoger is is alleen maar goed :)
KIJK dat wille we horen!!! ik ga aan de flash en hoop dus dat ik zodadelijk niet gedwongen wordt me mobo in 10 stukken te trappen.

Echt bedankt allemaal, dit is tof..........

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Owww, flashen via internet en windows heb ik vandaag nog gedaan :) mijn K7T ver 3.0 met biosje 2.5 naar 3.40 en ging prima. Je moet er alleen voor zorgen dat je niets, maar dan ook neits meer extra hebt draaien binnen windows en dat je tijdens het flashen van je toetsenbord afblijft :)
Pagina: 1