jongens jongens, deze discussie 'A3D is wel/geen cheat' is al
zo vaak gevoerd, houd er toch eens over op..
(er stond laatst trouwens een aardig artikel over CPL settings ed. door Crimson op SoGamed, zouden jullie es moeten lezen

)
Op donderdag 18 juli 2002 13:52 schreef Gashendel het volgende:
Ik speel ook al een tijdje CS, maar als iemand goed is hoeft het niet te zeggen dat hij/zij cheat, en die demo´s zeggen al helemaal niks, want die demo´s zijn 9 van de 10 keer zo onjuist als het maar wezen kan.
ik speel ook al wat langer dan vandaag, en geloof me, ik ben echt 1 van de laatste die snel zal roepen dat iemand cheat zonder degene ook echt goed gevolgd te hebben in first person,
op de meeste servers met een laag niveau is iemand die een score ratio van boven de 5 heeft al gauw een cheater, ik zie dat gewoon als een zoveelste DeathExcuse..
Op vrijdag 19 juli 2002 00:39 schreef devv05 het volgende:
Helaas, bijna alle goede spelers & clans zijn gestopt en dan hou je een zooi noobs over.. tis niet anders..
overdrijven is ook een vak, zoveel zijn er
echt niet gestopt, er zijn nog een heleboel goede clans en spelers over, ik noem bv. re-flex, illu etc..
maar uiteraard omdat jij gekapt ben, blijven er alleen nog maar n00bs over, want jij was natuurlijk de beste CSer aller tijde