Toon posts:

[CS] En maar lachen en zeggen dat ie niet cheat...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ohhh wat kan ik hier moe van worden, zeg nou zelf dit ligt er zo vet bovenop. Ik heb helaas niet meer toen ik zei dat ik met demo bezig wat verdween ie.

http://212.204.253.232/files/misc/woot.dem

Demo tje 1 mb wat vinden jullei hier nou van?

Verwijderd

Hoe speel je dit ding af??? :)

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-10 13:39
Op dinsdag 16 juli 2002 22:23 schreef Maverick-X het volgende:
Hoe speel je dit ding af??? :)
playdemo woot

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ja die cheaters worden steeds vermoeiender
laatst een uur gesprek met iemand gehad die dus beweerde dat hij een trucje kende waarmee hij ALTIJD headshot kreeg

toen ik ging navragen naar dat trucje beweerde hij dat het allemaal aan zn superdeluxe boomslang lag!
zegt ie zo als jij een boomslang koopt leer ik je hoe je altijd headshots hebt :Z

en ik wist gewoon 100% zeker dat hij cheatte, en maar doorgaan met zn smoesjes pfffff echt dieptriest

PIII 800@804 Mhz

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11 14:31

Glorificationer426

come we hero rush yes?

irritant is dat he, ik speel zelf dan geen cs, maar wel vaak mohaa, en dan heb je ook van die gasten met god mode, in he begin denk je "naaaah, ik heb 'm toch zeker 10keer geraakt" maar als ze dan nooit dood gaan en nog beweren dat ze heeeel goed zijn :X :X :X

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Mja dat had ie niet kunnen weten.

Verwijderd

Topicstarter
In cs ff een lan game starten ofzo en dan "playdemo woot" doen. Je moet de file in de cstrike map zetten.

Jammer dat ik neit emer heb gemaakt. Zo heeft ie nog paar van die acties.

• Peertje
  • Niet online
Haha,

dat je je daar druk om kan maken zeg :z

En weet je wat nog het leukste is, dat si dat hij het alleen maar leuk vind als er mensen beginnen met schelden :D Zeg je er niks van is ie zo weg.

Verwijderd

Topicstarter
Hij was er al de hele dag btw... tuurlijk kan ik me daar enigzins druk om maken je verpest het voor de anderen. Dat is gewoon triest.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
Op dinsdag 16 juli 2002 23:26 schreef Tw^st3D het volgende:
Hij was er al de hele dag btw... tuurlijk kan ik me daar enigzins druk om maken je verpest het voor de anderen. Dat is gewoon triest.
Ach, hij heeft geen skills, of misschien wel meer dan jij. Er is ook best skill nodig voor wh playing.

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
ook op GOT zitten ze hoor

[topic=551273/1]

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 07:43 schreef ViperGTS het volgende:
ook op GOT zitten ze hoor

[topic=551273/1]
Haha zielig mannetje, ga je hier nu ook al lopen janken over zaken waar je geen verstand van hebt?
n00b

<font color=blue>edit: zie je mail...</font>

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Bij mij zat er ook een keertje een gast te cheaten.
Hij had een aimbot aanstaan.
Niemand zei iets en ik vroeg toen op een gegevven moment heel vriendelijk of hij zijn aimbot uit wilde zetten.
dat deed hij dus meteen. en hij eindigde ergens onderin de lijst.
dat is volgens mij de enige manier om ze een beetje tegen te gaan tijdens het spelen.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op woensdag 17 juli 2002 09:02 schreef daFubar het volgende:
Bij mij zat er ook een keertje een gast te cheaten.
Hij had een aimbot aanstaan.
Niemand zei iets en ik vroeg toen op een gegevven moment heel vriendelijk of hij zijn aimbot uit wilde zetten.
dat deed hij dus meteen. en hij eindigde ergens onderin de lijst.
dat is volgens mij de enige manier om ze een beetje tegen te gaan tijdens het spelen.
Probleem is alleen dat ze dit meestal niet zullen doen :{

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-10 21:32
Ehmm, mag ik dan vragen wat je moet zien in die demo :?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Hij wist dat iemand achter die kist zat, maar in de tunnel zag je al iemand naar die kist toe lopen. Dus ik snap het ook niet echt :?

iStockphoto

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
tch, ik zat een keertje te snijpen met een ak, iets van 5 headshots achter elkaar >:)

maar toen werd ik beschuldigd van cheaten, ach ja. je moet wat :)

TMAXTINT

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 13:23 schreef Marruk het volgende:
tch, ik zat een keertje te snijpen met een ak, iets van 5 headshots achter elkaar >:)

maar toen werd ik beschuldigd van cheaten, ach ja. je moet wat :)
euh snipen met een AK :? dat doe ik eigenlijk altijd (behalve op close range) maar ik noem t mikken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja jammer dat ik dus niet meer heb kunnen maken... maar zo ging het nog wel langer door. Je ziet het gewoon in firstperson hij houd zijn crossair gericht op mensen die die nog niet kan zien en als ze verschijnen zit ie precies goed. Of soms schiet ie zelf nog eerder.

Verwijderd

In dit geval was het denk ik wel een cheater, maar je moet ook niet te snel zijn met je conclusies. Ik kom vaak genoeg tegen dat ik ten onrechte wordt uitgemaakt voor cheater en als je dan zo'n fanatiek iemand hebt die dat de hele tijd blijft zeuren dan kan dat ook vrij irritant zijn. :(

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op woensdag 17 juli 2002 17:29 schreef totti het volgende:
In dit geval was het denk ik wel een cheater, maar je moet ook niet te snel zijn met je conclusies. Ik kom vaak genoeg tegen dat ik ten onrechte wordt uitgemaakt voor cheater en als je dan zo'n fanatiek iemand hebt die dat de hele tijd blijft zeuren dan kan dat ook vrij irritant zijn. :(
klinkt me heeeeeeeeel bekend in de oren, maar ik speel dan geen CS maar StrikeForce, gelukkig zijn daar minder cheats en die er zijn worden echt goed tegen gehouden door de anticheat's die er zijn

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Bij RTCW wordt weinig geklaagd. Air strikes, Air support en massale battles maken het vaak zeer onduidelijk waarom je nu weer gesneuveld bent. Verder is het snipen niet zo'n kunst, het gaat vaak goed.

Verwijderd

Heb je zijn won-id ?

Geef zijn won-id + demo aan Gamepoint IRC #gamepoint @quakenet.org :)

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:46

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik zie echt niks verkeerd op die demo, stel hij speelt met A3D, hij bewoog en hoort hem, simpel. Maak in het vervolg een demo waar echt iets op te zien is, mischien heeft w00taap gewoon A3D en hoorde hij die gozer gewoon.....

edit:
ik zeg 2 keer hetzelfde... maar goed you get the point..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
dit is geen a3d, hij schiet met zn ups voordat ie 'm ziet precies op zn kop maar die kist zit ervoor..

dunno

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 20:00
Op dinsdag 16 juli 2002 22:26 schreef ViperGTS het volgende:
ja die cheaters worden steeds vermoeiender
laatst een uur gesprek met iemand gehad die dus beweerde dat hij een trucje kende waarmee hij ALTIJD headshot kreeg

toen ik ging navragen naar dat trucje beweerde hij dat het allemaal aan zn superdeluxe boomslang lag!
zegt ie zo als jij een boomslang koopt leer ik je hoe je altijd headshots hebt :Z

en ik wist gewoon 100% zeker dat hij cheatte, en maar doorgaan met zn smoesjes pfffff echt dieptriest
Wat is een boomslang :?

• Peertje
  • Niet online
Op donderdag 18 juli 2002 13:11 schreef Silent Thunder het volgende:

[..]

Wat is een boomslang :?
Een muis die gemaakt is om te gamen. Sommige zijn er weg van maar de meeste vinden het ruk :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb nog een boomslang 2000dpi ding in de hoek liggen.
Als iemand nou echt veel intresse heeft kunnen we wel iets leuks regelen :D
ik vind da ding gewoon k*t werken maar goed ...

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-11 17:18

Bloodclot

Jawier!

tja, ik wil mijn verhaal dan ook maar kwijt.

laatst ben ik gebanned op de virus server (ww.virus-team.net) omdat ik een score van 14-0 had. omdat ik daar vrij weinig speel (ik speel meestal op de vulcanus of de fox-team servers) dachten ze dus dat ik cheat. dus gebanned.

Ik heb daar gepost op de forum dat ik daar totaal niet mee eens was en met een groot verhaal mezelf wou bewijzen dat ze maar 's de stats e.d op de fox en vulcanus servers moesten checken.

Ik heb uiteindelijk gelijk gekregen. Daar ben ik blij om, want een slechte naam wil ik echt niet.

Verwijderd

Ik speel ook al een tijdje CS, maar als iemand goed is hoeft het niet te zeggen dat hij/zij cheat, en die demoŽs zeggen al helemaal niks, want die demoŽs zijn 9 van de 10 keer zo onjuist als het maar wezen kan.

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 20:00
Op donderdag 18 juli 2002 13:12 schreef Peertje het volgende:

[..]

Een muis die gemaakt is om te gamen. Sommige zijn er weg van maar de meeste vinden het ruk :)
Kan je ook een merk & type van een willekeurige boomslang noemen? :) Of nog beter.... pics ;)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:33
Kijk eens aan: http://www.razerzone.com/ . Je had zelf ook wel even google kunnen gebruiken hoor ;)

There is no magic.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-11 17:18

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 18 juli 2002 13:52 schreef Gashendel het volgende:
Ik speel ook al een tijdje CS, maar als iemand goed is hoeft het niet te zeggen dat hij/zij cheat, en die demoŽs zeggen al helemaal niks, want die demoŽs zijn 9 van de 10 keer zo onjuist als het maar wezen kan.
Mooi he? zo'n Ž

Verwijderd

hahaha hij is wel erg slecht :P

dit lijkt teveel op wh om door geluid te komen, hij kijkt gefixeert naar het punt achter die krat waar die gast zit.

btw: als ie surround zou hebben, zou hij ook wel kijken naar die geluiden achter zich als hij onder de brug door is.

wel jammer dat de demo niet geweldig is, maar ja..
gosh, er zijn zoveel mensen die cs al een tijdje spelen, betekent niet dat er geen cheaters zijn hoor.

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 18:06 schreef MastahBlastah het volgende:
mischien heeft w00taap gewoon A3D en hoorde hij die gozer gewoon.....
A3d = wallhack = cheat. Jammer dat sommige mensen dat nog steeds niet inzien.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
A3d is wallhack??? LOL, je kan er niet mee door muren heen kijken hoor, ik weet niet wat je nu staat te blaten iig gaat het NERGENS over!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 18 juli 2002 22:27 schreef Novah het volgende:
A3d is wallhack??? LOL, je kan er niet mee door muren heen kijken hoor, ik weet niet wat je nu staat te blaten iig gaat het NERGENS over!
'Is' als in 'staat gelijk aan'. A3d kan je zo instellen dat je de tegenstander hoort kopen, zo ook bij een wallhack. A3d kan je zo instellen dat je je tegenstander door muren kan volgen, zo ook bij een wallhack. Het enige verschil is dat de tegenstander bij a3d moet lopen en bij een wallhack niet maarja, dat lopen maakt het spel he.

A3d is gewoon lame, in het echt kan je iemand ook niet vanaf een paar honder meter of door een muur/paar muren horen lopen.

• Peertje
  • Niet online
Op donderdag 18 juli 2002 23:56 schreef Nelis het volgende:

[..]

'Is' als in 'staat gelijk aan'. A3d kan je zo instellen dat je de tegenstander hoort kopen, zo ook bij een wallhack. A3d kan je zo instellen dat je je tegenstander door muren kan volgen, zo ook bij een wallhack. Het enige verschil is dat de tegenstander bij a3d moet lopen en bij een wallhack niet maarja, dat lopen maakt het spel he.

A3d is gewoon lame, in het echt kan je iemand ook niet vanaf een paar honder meter of door een muur/paar muren horen lopen.
heb je ooit wel eens wallhack gezien :? Je kan dus never nooit hun spawn zien. Je kan maar door een beperkt aantal muren kijken.

en a3d is geen wh natuurlijk |:( Dan zou je ook kunnne zeggen dat je geluid harder zetten niet mag :/

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Op donderdag 18 juli 2002 23:56 schreef Nelis het volgende:

[..]

Jonge lul nou niet... je kan in het echt toch ook mensen aan komen horen lopen! Je kan niet zie door muren zien in het echt. LuL dus niet want A3D is gewoon dat extra beetje waardoor je beter kunt gamen, het is dus GEEN cheat, je moet niet blaten man. A3d = [b]G E E N[/b] CHEAT! Niet zeuren nu! :(

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 00:00 schreef Peertje het volgende:

[..]

heb je ooit wel eens wallhack gezien :? Je kan dus never nooit hun spawn zien. Je kan maar door een beperkt aantal muren kijken.
Jonge, bij wijze van spreke slimmerd. Maargoed, jij bent hier de cheatexpert met je zogenaamde hfps-maps dus jij zal het wel weten...
en a3d is geen wh natuurlijk |:( Dan zou je ook kunnne zeggen dat je geluid harder zetten niet mag :/
Hardware- of softwarematig boeit niet. Je kan je monitor ook zo tweaken dat hij bewegende dingen felgekleurd weergeeft. Zo wil mijn monitor nog wel eens flippen tijdens cs waardoor mijn beeld als een gek knippert en ik dus letterlijk door muren heen kan kijken, ook niet echt eerlijk lijkt me. Een game moet je gewoon spelen zoals het bedoelt is, en bij cs is het niet de bedoeling van de makers dat je elkaar op honderd meter afstand of meer en door muren nog kan horen.
Op vrijdag 19 juli 2002 00:01 schreef Novah het volgende:

[..]

Jonge lul nou niet... je kan in het echt toch ook mensen aan komen horen lopen!
Niet van een paar honderd meter en/of door een paar muren heen...
LuL dus niet want A3D is gewoon dat extra beetje waardoor je beter kunt gamen, het is dus GEEN cheat, je moet niet blaten man. A3d = [b]G E E N[/b] CHEAT! Niet zeuren nu! :(
Prachtig onderbouwd, meesterlijk...

• Peertje
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 00:04 schreef Nelis het volgende:

[..]

Jonge, bij wijze van spreke slimmerd. Maargoed, jij bent hier de cheatexpert met je zogenaamde hfps-maps dus jij zal het wel weten...
Haha, dat mensen dat nog serieus namen. Ik had wel verwacht dat iemand inzag dat het asl grapje bedoelt was maar blijkbaar niet. Ik cheat natuuurlijk nooit online. De reden waarom ik die wallhack op em pc had staan was voor een ander CS filmpje en omgewoon eens te kutten op een lan.

Bovendien is het 1on1 spelen met bijde wallhack aan best een goede training voor een map. Je leert namelijk precies door welke muurtjes en kisten je kan knallen.

Verwijderd

gezellig, zo'n ruzie topic :)

Je moet a3d zien als een t/ct die een betere uitrusting heeft, dus geeft het een oneerlijk voordeel. Maar een beter wapen geeft ook voordeel, oneerlijke teams zijn ook klote etc etc.
Ik vind dit echt in de categorie vallen dat hpb gasten zeggen dat mensen met een lage ping een soort cheaters zijn, of dat iemand met een 14" monitor op 640x480 draait op iemand gaat zeiken met een 21" monitor op 1600x1200.

Dit is dus totaal verschillend van iemand die om het spel te verneuken een wallhack installeert en daardoor door ieder hoekje heen kan kijken.
Je kan best zeggen dat goed geluid vergelijkbaar is met het effect van een wallhack, maar dan heb je het nog mis.
De vergelijking a3d=wallhack is gewoon onjuist.
Bovendien heb je ook nog zoiets als sluipen in cs, als jij aan komt banjeren weet ik zonder geweldige surround-sound ook wel waar ik moet kijken.
Een game moet je gewoon spelen zoals het bedoelt is, en bij cs is het niet de bedoeling van de makers dat je elkaar op honderd meter afstand of meer en door muren nog kan horen.
Goh, laat ik nou met mijn gewone headset ook mensen op afstand en achter muren horen...

Voor je het weet gaan mensen nog zeggen dat je geen mp5 meer mag gebruiken omdat je dan zoveel hs geeft dat het cheaten is :\

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:21
Counter-Strike zuigt sinds 1.4.. Heb stuk meer vrije tijd sinds die kut versies :)

Helaas, bijna alle goede spelers & clans zijn gestopt en dan hou je een zooi noobs over.. tis niet anders..

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 00:20 schreef Peertje het volgende:

[..]

Haha, dat mensen dat nog serieus namen. Ik had wel verwacht dat iemand inzag dat het asl grapje bedoelt was maar blijkbaar niet. Ik cheat natuuurlijk nooit online. De reden waarom ik die wallhack op em pc had staan was voor een ander CS filmpje en omgewoon eens te kutten op een lan.
Achja, nu is het opeens een grap. Valt me nog mee dat je eventuele broertje het niet heeft gedownload :D
Bovendien is het 1on1 spelen met bijde wallhack aan best een goede training voor een map. Je leert namelijk precies door welke muurtjes en kisten je kan knallen.
Wel een goede training maar nog steeds geen excuus.
Op vrijdag 19 juli 2002 00:27 schreef Schoen het volgende:
Je moet a3d zien als een t/ct die een betere uitrusting heeft, dus geeft het een oneerlijk voordeel. Maar een beter wapen geeft ook voordeel, oneerlijke teams zijn ook klote etc etc.
Precies, je zegt het zelf al. A3d geeft een onéérlijk voordeel, andere wapens en andere teamleden geven gewoon een voordeel aangezien die gewoon 'part of the game' zijn.
Je kan best zeggen dat goed geluid vergelijkbaar is met het effect van een wallhack, maar dan heb je het nog mis.
De vergelijking a3d=wallhack is gewoon onjuist.
Het is wel degelijk te vergelijken met een wallhack, aangezien je in beide gevallen mensen over grote afstanden en door muren kan volgen.
Bovendien heb je ook nog zoiets als sluipen in cs, als jij aan komt banjeren weet ik zonder geweldige surround-sound ook wel waar ik moet kijken.
Binnen enkele (tientallen) meters wel jam echter niet binnen honder meter en meer en/of door verscheidene muren. A3d valt zo af te stellen dat iedereen het gehele level kruipend door moet wil hij onopvallend blijven, hoezo spelverziekend...
[..]

Goh, laat ik nou met mijn gewone headset ook mensen op afstand en achter muren horen...

Voor je het weet gaan mensen nog zeggen dat je geen mp5 meer mag gebruiken omdat je dan zoveel hs geeft dat het cheaten is :\
Over onjuiste vergelijkingen gesproken...
Op vrijdag 19 juli 2002 00:39 schreef devv05 het volgende:
Counter-Strike zuigt sinds 1.4..
Eens

Verwijderd

Topicstarter
jongens jongens, deze discussie 'A3D is wel/geen cheat' is al zo vaak gevoerd, houd er toch eens over op..

(er stond laatst trouwens een aardig artikel over CPL settings ed. door Crimson op SoGamed, zouden jullie es moeten lezen :))
Ik speel ook al een tijdje CS, maar als iemand goed is hoeft het niet te zeggen dat hij/zij cheat, en die demo´s zeggen al helemaal niks, want die demo´s zijn 9 van de 10 keer zo onjuist als het maar wezen kan.
ik speel ook al wat langer dan vandaag, en geloof me, ik ben echt 1 van de laatste die snel zal roepen dat iemand cheat zonder degene ook echt goed gevolgd te hebben in first person,

op de meeste servers met een laag niveau is iemand die een score ratio van boven de 5 heeft al gauw een cheater, ik zie dat gewoon als een zoveelste DeathExcuse..
Op vrijdag 19 juli 2002 00:39 schreef devv05 het volgende:
Helaas, bijna alle goede spelers & clans zijn gestopt en dan hou je een zooi noobs over.. tis niet anders..
overdrijven is ook een vak, zoveel zijn er echt niet gestopt, er zijn nog een heleboel goede clans en spelers over, ik noem bv. re-flex, illu etc..

maar uiteraard omdat jij gekapt ben, blijven er alleen nog maar n00bs over, want jij was natuurlijk de beste CSer aller tijde :? ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op vrijdag 19 juli 2002 01:15 schreef Tw^st3D het volgende:
jongens jongens, deze discussie 'A3D is wel/geen cheat' is al zo vaak gevoerd, houd er toch eens over op..

(er stond laatst trouwens een aardig artikel over CPL settings ed. door Crimson op SoGamed, zouden jullie es moeten lezen :))
[..]

ik speel ook al wat langer dan vandaag, en geloof me, ik ben echt 1 van de laatste die snel zal roepen dat iemand cheat zonder degene ook echt goed gevolgd te hebben in first person,

op de meeste servers met een laag niveau is iemand die een score ratio van boven de 5 heeft al gauw een cheater, ik zie dat gewoon als een zoveelste DeathExcuse..
[..]

overdrijven is ook een vak, zoveel zijn er echt niet gestopt, er zijn nog een heleboel goede clans en spelers over, ik noem bv. re-flex, illu etc..

maar uiteraard omdat jij gekapt ben, blijven er alleen nog maar n00bs over, want jij was natuurlijk de beste CSer aller tijde :? ;)
devv05 is een liev aarzje ^_^

en Peertje cheats bigtime :9 whahahah

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:12
Op donderdag 18 juli 2002 14:30 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

Mooi he? zo'n ´
Dat is een bugje in Topix
die kan niet met zweedse toetsenborden etc omgaan :)

Maar even ontopic: het wil niet altijd zeggen dat iemand cheat, er zijn ook mensen die gewoon zo goed zijn, mja, so be it

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 10:48 schreef RedHat het volgende:

Maar even ontopic: het wil niet altijd zeggen dat iemand cheat, er zijn ook mensen die gewoon zo goed zijn, mja, so be it
Ik weet niet zeker of je het over in het algemeen hebt of over dit demo'tje, maar nu nog ff hoe je kan zien dat die wootaap cheat:

hij kijkt niet om zich heen, die keer dat ie naar links kijkt als ie net de tunnel uit is is niet ver genoeg om te zien of daar iemand zit behalve als je wallhacked (maar dat kan je ook anders uitleggen als je dat graag wil).
Waar het om draait is dat hij direct naar een tegenstander toegaat die hij niet kan zien en niet kan horen, en niet om zich heen hoeft te kijken omdat hij toch al weet dat er niemand is.

Het is trouwens zeker irritant om weer tig keer aan te horen dat je 'cheat' als je ff 20-1 staat ofzo, maar op clanservers is dat meestal minder en cs is toch kut geworden door de slechte veranderingen, dus mij maakt het niet zoveel meer uit, ik ben wel over mijn verslaving heen.

Verwijderd

Waarom zo een hectiek om "CS"... :? nog ffies wachten en dan kan iedereen gaan zeuren bij pa en ma voor "CS CZ" een nieuw spel met een nieuw begin en weer ff een tijdje rust wat CHEATERS betreft en maar hopen dat die gasten van Valve wat meer aandacht aan die cheats hebben besteed :*)

Ik persoonlijk maak nooit iemand uit voor cheater (hey cheaters!!! :+ ) maar als er mensen zijn die cheaten dan weten ze zelf toch dat ze niks kunneen, laat ze toch lekker met een goed rot leven verder leven... misschien hebben die mensen wel geen vrienden of zo ;)

Ik was toevallig op een site waar van die leuke movies stonden waar ze laten zien hoe OGC en XQZ2 eruit zien onder t spelen en dacht "zet de links er ff lekker bij dan kan iedereen er ff lekker van genieten of zich de tering ergeren en misschien wel mensen die nooit meer zin hebben om CS ook maar op hun PC te zetten" >:)

Links:

Another Sad Day In The History Of CS

ogc-movie-512x384.avi
xqz2-movie.avi

Laten we met z'n allen bidden dat "CS CZ" cheat vrij is O-)

Blijven lachen mensen, blijven lachen :*)

Greetz DD

Verwijderd

Topicstarter
DDxrp, je speelt duidelijk nog niet zo lang als je die verhaaltjes van Valve nog geloofd,

elke versie weer beloven ze beter anti-cheat :Z

Verwijderd

hier is pas echt een cheater tezien, :P klik om af te spelen typ in console: playdemo cheater1. het zijn 3 demo's van 1 en dezelfde gast die gewoon wilde laten zien dat ie cheatte :r :r :r

Verwijderd

Ik speel dit spel zelf niet. Maar kun jullie (als jullie online spelen) De cheats niet uitzetten?
Ik zou er ook moe van worden. Met AOE2 kan dat wel. En met Diablo2 op Battlenet (dus niet "open Battlenet") kun je ook niet cheaten.
Ik vind het echt dom als er zulke gasten tussen zitten.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:45

steveman

Comfortabel ten onder

m'n broer had het laatst over een cs cafe in belgie, zooi computers en cs'en maar. Het voordeel is dat je iemand die cheat kan slaan zodra je het merkt >:) (als het tenminste geen enorme kleerkast is, maarja, onder 13-jarigen heb je die niet zo veel).

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 10:42:
Ik speel dit spel zelf niet. Maar kun jullie (als jullie online spelen) De cheats niet uitzetten?
Ik zou er ook moe van worden. Met AOE2 kan dat wel. En met Diablo2 op Battlenet (dus niet "open Battlenet") kun je ook niet cheaten.
Ik vind het echt dom als er zulke gasten tussen zitten.
bedoel je dat de server de cheats uitzet voor de clients? dat is idd al een strijd die woedt sinds ogc's release, na iedere realease van ogc komt een halve week later weer een anticheat update en een halve week daarna weer een nieuwe ogc ;)
geen wonder dat ze al bij versie 11 zitten oid :S

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 03:02:
DDxrp, je speelt duidelijk nog niet zo lang als je die verhaaltjes van Valve nog geloofd,

elke versie weer beloven ze beter anti-cheat :Z
Ik heb niet gezegd dat ze beloven dat er verranderingen gaan komen...
Dus ik geloof nergens in... zeg alleen dat we alleen maar kunnen hopen dat ze er in "CS CZ" wat aan gedaan hebben zodat we wat minder last van CHEAT0RS hebben :*)

• pica
  • Laatst online: 23-10 15:51
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 05:44:
[...]

Ik heb niet gezegd dat ze beloven dat er verranderingen gaan komen...
Dus ik geloof nergens in... zeg alleen dat we alleen maar kunnen hopen dat ze er in "CS CZ" wat aan gedaan hebben zodat we wat minder last van CHEAT0RS hebben :*)
Wijze woorden :Y)

Steam

Pagina: 1