Ik heb al redelijk wat gezocht op GoT en Google, maar op de 1 of andere manier kan ik niet vinden hoe je een kras van een foto moet wegwerken met PS... volgens mij heb ik al 23x een tutorial over gezien, iemand een urrel?
Clonestampen?? Lijkt me nogal simpel.. Post plaatje eens..
De pic posten wil ook wel lukken in je queste voor hulp en de clonestamp is in dit geval idd je beste vriend .
Op dinsdag 16 juli 2002 22:27 schreef Delirium het volgende:
zelf denken? ga weg!
Verwijderd
Dat is geen kras maar een vouw, die is lastiger, maar inzoemen en clonen die handel, een beetje smoother maken als het nodig is.
ja daar heb je gelijk in... maar wat bedoel je precies met smoothen? :0Op dinsdag 16 juli 2002 22:30 schreef Deneb het volgende:
Dat is geen kras maar een vouw, die is lastiger, maar inzoemen en clonen die handel, een beetje smoother maken als het nodig is.
Damn te laat..
Toch nog maar mijn poging met clonestamp:
Toch nog maar mijn poging met clonestamp:
Post maar, en ik zal wel ff proberenOp dinsdag 16 juli 2002 22:39 schreef Delirium het volgende:
ziet er erg goed uit, nu de rest van de foto nog, maar bedankt!
Nice gedaan
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Zoiets? Klonebrushen en pixelneuken. Dat zou de truuk moeten doen.
Pff, jij bent wel heel laatOp dinsdag 16 juli 2002 22:42 schreef Nozzman het volgende:
[afbeelding]
Zoiets? Klonebrushen en pixelneuken. Dat zou de truuk moeten doen.
Hehehe, het is gewoon de goedheid zelve in mij die weer een puzzelstukje in een betere menscheid heeft weten te leggen. En ontzettend heeft zitten schijten nog ook in de tussentijdOp dinsdag 16 juli 2002 22:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, jij bent wel heel laat![]()
* PaPa Eend ook ff
psp dit maal 

edit:
b.t.w wat is het
b.t.w wat is het
Mogen we nu de rest van de foto zien? Ik sta te springen om de rest ook te soepen
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Photoshop 7: healing brush
Overig: clone stamp tool of klonen daarvan
Verder is dit een vrij nutteloos topic met slechts replies van 1 of 2 regels, zonder echte uitleg verder. Ik hou het er op dat je het zelf maar eens moet gaan proberen.
Overig: clone stamp tool of klonen daarvan
Verder is dit een vrij nutteloos topic met slechts replies van 1 of 2 regels, zonder echte uitleg verder. Ik hou het er op dat je het zelf maar eens moet gaan proberen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()