Arrived anxious, left bored
Verwijderd
http://weller.sytes.net:8080/Movies/feestje.zipOp dinsdag 16 juli 2002 22:04 schreef PuCK het volgende:
Ik ben dus van plan om een Canon S30 te kopen en aangezien er een functie opzit om 30 sec. film op te nemen was ik benieuwd wat de kwaliteit hiervan is.
Iemand hier filmpjes die gemaakt zijn met de Canon S30 in hoogste kwaliteit met geluid?
En wat is nou precies de resolutie en framerate waar je mee op kan nemen en hoe groot word het bestand ongeveer bij 30 sec. opnemen?
http://weller.sytes.net:8080/Movies/gabber.zip
zijn 2 voorbeeldjes dl-en gaat niet echt snel maar niet zeuren!!:P
de bestanden worden ongeveer 7 mb en de resolutie weet ik niet precies uit me hoofd maar dacht iest van 360X360
FAQ ff doorspitten, staan links naar review sites. Daar heb je het kunnen vinden.
Dus is deze post overbodig.
Dus is deze post overbodig.
Whatever.
Ja ik ken veel sites maar kon nergens filmpjes vinden die opgenomen waren met de camera, en als je het echt ziet kan je altijd beter oordelen nietwaar?
filmpje gemaakt met een Canon Powershot S30. Is omgezet naar DivX formaat.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
De movie clips zijn behoorlijk goed vind ik zelf, een extra bonus want ik heb hem niet voor die rede gekocht.
De FPS is 15 (frames per second)
Resolutie voor 30 seconden is : 320 x 240 pixels
Resolutie voor 120 seconden is: 160 x 120 pixels
Nadeel is dat je dus niet kan inzoomen tijdens filmen en heel weinig ziet bij te donkere (nacht) of te felle (tegen de zon in) licht situaties.
Bij de standaard compressie* wordt 30 sec tegen de 5mb. Je kan dus wel een ongelimiteerde hoeveelheid filmpjes opnemen afhankelijk van de grootte van je CF kaart maar ze zijn dus telkens 30 seconden.
*net eventjes gespiekt maar volgensmij is er maar 1 compressie soort in tegenstelling tot bij je 'stille foto's' waar je uit 3 kan kiezen.
De FPS is 15 (frames per second)
Resolutie voor 30 seconden is : 320 x 240 pixels
Resolutie voor 120 seconden is: 160 x 120 pixels
Nadeel is dat je dus niet kan inzoomen tijdens filmen en heel weinig ziet bij te donkere (nacht) of te felle (tegen de zon in) licht situaties.
Bij de standaard compressie* wordt 30 sec tegen de 5mb. Je kan dus wel een ongelimiteerde hoeveelheid filmpjes opnemen afhankelijk van de grootte van je CF kaart maar ze zijn dus telkens 30 seconden.
*net eventjes gespiekt maar volgensmij is er maar 1 compressie soort in tegenstelling tot bij je 'stille foto's' waar je uit 3 kan kiezen.
nofi, maar als je een camera koopt omdat je er filmpjes mee kunt opnemen kan je beter een videocamera nemen, een stuk goedkoper en veel betere kwaliteit.
Oja, een camera die wel mooie filmpjes maakt is de Fuji 602.
Oja, een camera die wel mooie filmpjes maakt is de Fuji 602.
Ik koop de camera voor de foto's maar dat je er filmpjes mee kan maken is gewoon een bonus en ik wou toch even weten hoe ze eruit zaggen.
Verwijderd
kijk op mijn homepage onder downloads, filmpje van dj erick e onder slechte omstandigheden, veel rook op beswte kwaliteit, de slechte kwaliteit is ook aanzienlijk minder, kijk hiervoor op de website van djprecision onder news, maar je koopt zo'n cam toch om foto's mee te maken
maar het is wel een leuke extra 
en je kunt tevens 1 minuut geluid onder een foto zetten
succes ermee
en je kunt tevens 1 minuut geluid onder een foto zetten
succes ermee
Nou vooruit, ik post ook een filmpje 
Ik heb m'n digicam net sinds vanavond, heb dit filmpje ook gemaakt. Standaard instellingen, niks aan veranderd.
Let aub niet op dat geblaat, heb geen zin dat eruit te gaan knippen
Ik heb m'n digicam net sinds vanavond, heb dit filmpje ook gemaakt. Standaard instellingen, niks aan veranderd.
Let aub niet op dat geblaat, heb geen zin dat eruit te gaan knippen
ROFL.... ja Copine kom maar

Maar back ontopic: het resultaat is redelijk, een leuk extraatje
Maar back ontopic: het resultaat is redelijk, een leuk extraatje
I love watercooling
Ja zeker goede kwaliteit, toch is 320 x 240 niet eens een slechte resolutie, en de beeldkwaliteit is best aardig. Alleen dat filmpje van CAP-Team die is omgezet naar DivX is meteen stukken minder, maargoed.
Pagina: 1