Een paar dagen geleden heb ik hier een topic gepost. In dat topic stelde ik een paar vragen over gebruikersadministratie. Gebruikers moesten toegang krijgen tot meerdere servers (Linux, Netware en NT). Ik heb toen besloten om Novell Account Management te kopen.
Vandaag heb ik op mijn werk geprobeerd Account Management onder Linux te installeren. Ik heb gewoon het nds-install-script van de Account Management cd gedraait, ZONDER eerst eDirectory 8.5 (wat op een andere cd stond) op deze machine te installeren. Ik wil namelijk de NDS-server wat op de Netware-server staat gebruiken (op die server draait NDS
. Na een tijdje zegt de installatie dat 'ie "the schema" gaat extenden. Dat proces is nu nog steeds bezig (zo'n vier uur later). De machine is niet vastgelopen ofzo. Het lijkt me echter dat dit niet normaal is. Wat is er aan de hand? Moet ik toch eDirectory 8.5 op de Linux-machine installeren voordat ik Account Management installeer?
Vandaag heb ik op mijn werk geprobeerd Account Management onder Linux te installeren. Ik heb gewoon het nds-install-script van de Account Management cd gedraait, ZONDER eerst eDirectory 8.5 (wat op een andere cd stond) op deze machine te installeren. Ik wil namelijk de NDS-server wat op de Netware-server staat gebruiken (op die server draait NDS