Ziet er wel vet uit.
Ben benieuwd of ze dat ook met de r300 gaan doen.
Misschien relaxed voor agp 8x.

Verwijderd
Daar stem ik ook voor jaOp dinsdag 16 juli 2002 21:58 schreef DeVoTioN het volgende:
fotosoep ?
Dat ding is volgens mij groter dan de V5 5500Op dinsdag 16 juli 2002 21:59 schreef jamaicaman het volgende:
lijkt veel op de voodoo 5 5500
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik zie het nie.Op dinsdag 16 juli 2002 22:09 schreef Hooi het volgende:
[..]
Daar stem ik ook voor ja
Nee, dit is een echte test-kaart uit het ATi lab. Staat (of ondertussen: stond) aangeboden op E-bay.Op dinsdag 16 juli 2002 21:58 schreef DeVoTioN het volgende:
fotosoep ?
Ja, een R300 MAXX, denk even na... De R300 heeft nu al een externe voedingsaansluiting nodig, want het ding gebruikt meer stroom dan de 40 watt die AGP volgens specificatie kan leveren.Op dinsdag 16 juli 2002 21:52 schreef -Dissection- het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uit.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Zal ook wel eens niet zo wezen, die lijpo's hebben altijd het genoegen om die "zeldzame" kaarten te mogen verkopen.Op dinsdag 16 juli 2002 22:19 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Nee, dit is een echte test-kaart uit het ATi lab. Staat (of ondertussen: stond) aangeboden op E-bay.
[..]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Jah de voodoo 5 5500 en 6000 hadden ook verschillende lay-outs dus het zou best wel kunnen dat het een hele vroege Beta (test) versie is.wel wat anders
dies nep, toen die op de frontpage kwam heb ik en velen anderen met mij de vele fouten eruit gelicht en de conclusie was niets anders dan fotosoep.Op dinsdag 16 juli 2002 22:21 schreef Cutebritney het volgende:
hmz... :
[afbeelding]
wel wat anders
KruisjesOp dinsdag 16 juli 2002 21:52 schreef -Dissection- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er wel vet uit.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?