OPLICHTERS!!! (flatstream)

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:45
het begon allemaal er leuk met flatstream maar het wordt steedds minder!!

Eerst(september, toen ik me aanmeldde) werd er op de site reclame gemaakt met "zoveel internetten als u wilt waneer u maar wilt voor maar FL 75,- per maand"
dit was errug leuk.

later werd de fair use policy al ingevoerd en mocht het niet een alway on verbinding zijn.
ok dacht ik niet zo'n probleem, een uur of 5/6 per dag online moet kunnen.

Maar nu komt het!!!
Krijg ik vandaag een brief(geen waarschuwing) dat ze de fair use policy verlaag hebben naar 120 uur per maand, dus 3 uur per dag anders word je er af gekicked!!
:( :( :(

Dit zuigt!!!, als ze dat nou meteen zeiden toen ik me aanmelde had ik er GEEN FL 75,- per maand voor over gehad.

btw het inloggen is de laatste tijd ook al zwaar klote, op drukke tijden duurt het tijden voor me wachtwoord wordt geacepteerd.

nou ik ben benieuwd wanneer ik me waarschuwing krijg dat ik te veel uren maak.

Greetz,
Animal_X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Aaargh!
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Wat een stelletje neppers

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
tis 4 uur per dag trouwens...

Ik ben sinds oktober gebruiker van QO maar ik heb onderhand geen zin meer om te gaan internetten met de lange wachttijden en veeeel te lage snelheden (ja niet iedereen heeft isdn )
ik denk dat ze er heeel snel uit gaan bij mij

trouwens mag je on the fly zomaar je regeltjes aanpassen?

Verwijderd

/me heeft een jaarabo bij FlatStream.
100% tevreden WAS ik :(
Wat een stelletje #((#!()#)&!##!%$#!$$!&^&!*(!(!#()#!( zijn het toch!
gvd gvd GVD GVD GVD :( :( :( :( :( :( :( :(

• waslijn
  • Laatst online: 11-08 09:53
Lijkt een beetje op Superweb met 100 uur internet voor 70,- :)

Verwijderd

k*thoer*n zijn het! idd... hier ook vaak inbelproblemen... fair use my ass! poortbezetting van 1:4 -> dus ik mag 6uur per dag, de kl**tzakken!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
ik ben zelf een zeeeerrrr tevreden gebruiker wat betreft qol, en het was bekent dat het geen ALWAYS ON dienst was dat teneerste!

hmm heb nog geen brief gekregen, ik denk wel dat ze het recht hierop hebben, maar dan hebben alle leden ook het recht om hun contract op tezeggen (gaat per periode!) zonder een boete te betalen.
en vind 4 uur wel errruug weinig, ik weet zelf niet wat een telefoon tik kost, maar zoveel scheelt het dan niet meer .............. superrrrrrrrrrwebbbbb here we come. :(

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kan er niet ONDERHAND eens een NORMALE oplossing komen IK WORD HIER ZIEK VAN! Normaal internetten in dorpen waar ze nog geen kabelmodem hebben KAN gewoon niet in ons kutlandje.

Wat moeten mensen die geen kabelmodem kunnen krijgen maar wel veel online willen zijn nou? Superweb was KLOTE maar je kon online zijn, dan maar 15 minuten inbellen, je was heel de dag online en haalde lekkere snelheden (op het laatst). Dan kappen ze ermee :( nouja; dan maar Quickonline; maar ik heb toch echt niet genoeg aan 4 uur per dag, als ik thuiskom ben ik vanaf 7 uur online tot ik ga pitte, 1 of 2 uur s'nachts. Op een enkele avond na, dat ik weg ben.

D'r is gewoon niets fatsoenlijks wat je kunt nemen :( :'(

• Jasper
  • Laatst online: 19-08 16:52
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 18:40 schreef Tom het volgende:
Kan er niet ONDERHAND eens een NORMALE oplossing komen IK WORD HIER ZIEK VAN! Normaal internetten in dorpen waar ze nog geen kabelmodem hebben KAN gewoon niet in ons kutlandje.

Wat moeten mensen die geen kabelmodem kunnen krijgen maar wel veel online willen zijn nou? Superweb was KLOTE maar je kon online zijn, dan maar 15 minuten inbellen, je was heel de dag online en haalde lekkere snelheden (op het laatst). Dan kappen ze ermee :( nouja; dan maar Quickonline; maar ik heb toch echt niet genoeg aan 4 uur per dag, als ik thuiskom ben ik vanaf 7 uur online tot ik ga pitte, 1 of 2 uur s'nachts. Op een enkele avond na, dat ik weg ben.

D'r is gewoon niets fatsoenlijks wat je kunt nemen :( :'([/quote]Fijn he! Ik snap precies wat je bedoeld.. Ik woon in fokking leiden (toch best een stad zou je denken) en kabel.. Euh? Nooit van gehoord.. adsl? Pfew, you wish! Kijk als ik nou in een ronnie dorp van 5 inwoners woon, okee.. Maar da's dus niet zo! :(

Dat wordt dus weer fijn weer telefoontikken betalen dus!

Bij sommige draden hier denk je echt dat je de enige bent die telefooktikken betaald! ;)

En al helemaal een _enorme_ lange baard krijg ik van mensen die _altijd_ posten dat ze 24 uur p/dag online zijn en fijn stoer gaan doen met hun kabel abbo'tje! :r

Zo.. Da's ook weer van me af! :+

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

het meest idiote vind ik nog wat er boven aan de brief staat:
"tot onze VERASSING!! is er erg veel vraag naar zo'm abbo" blablabla...

Verassing!!!!!??!?!?!? DJEEZ dat meen je niet!!?

was het niet zo'n gast die van Superweb kwam die Flatstream heeft meehelpen opzetten?
En wat denken ze dan dat al die fanatieke internetters (zonder kabel) verspreid over het land dan willen? KPN spekken ofzo?

Dit is echt de grootste bullshit die je maar kunt bedenken.......

Ik denk zelf dat Quickonline gewoon al gepland heeft dat het echt kut word. Vervolgens moeten we allemaal een duurder abbo gaan nemen om nog 'ietsje' goedkoper uit te zijn dan met KPN. Het lijkt mij dus gewoon een grote truuk om mensen te binden aan de 'service' (not) en dan vervolgens gewoon net zo hard geld afhandig te maken zoals KPN al jaren doet.

ok, nu ben ik klaar.....for now.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• budi
  • Laatst online: 13:35
Ik zal je proberen wat te troosten: hier in Bussum hetzelfde probleem. In Huizen (oosten) is al kabel, in Hilversum (zuiden) ook. In het noorden (Naarden) zijn ze bezig, maar Bussum ho maar!
Bovendien is het hier Casemagebied, dus daar wordt ook niet vrolijk van :(

Ik hoop dat het helpt, maar de enige twee oplossingen die ik me kan bedenken:
1) huurlijn aanleggen naar een vriend die wel kabelinternet heeft en de internetverbinding delen via NAT (linux, of welk OS je wil)
2) verhuizen ;)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 16:12

Redox

Motion Design / VFX

Jup inderdaad, Kl#$eh#$ren zijn het, en das maar nogal zacht uitgedrukt.

Ik was al vanaf het begin lid van deze nepperds, maar ik heb in de loop van de tijd geen één verbetering gezien van ze.

Ik ben ook blij dat ik maar een 3 maandig abbonement heb, afzeggen doe ik niet. ik laat ze me er wel afkicken door lekker 24 uur per dag online te gaan in de laatste maand. De pot op kunnen ze.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Ik ben het nu ook zat...

Leuke brief trouwens, staat niks over het inbellen met meerder pc's onder 1 account in (kan zogenaamd niet). Mmmm, ik pak ze wel terug (*hehe*)!!!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 16:12

Redox

Motion Design / VFX

Oh ja, nog zoiets doms, hoe kan ik nou weten hoeveel uur ik al gebruikt heb? dat zou ook verrekte handig zijn, dan dat je telkena maar moet gokken.

• Glottis
  • Laatst online: 25-11-2024
Als een bedrijf tijdens de duur van het contract de regels aanpast, dan heb je een bepaalde tijdsperiode in welk je het contract ongedaan mag maken.
Probleem is alleen denk ik dat de term "fair use" al in het contract staat, maar niet specifiek word genoemt, dus als ze die verlagen, dan kan je er weinig aan doen.
Nu denk ik als je weg wilt, dat je dat ook wel degelijk mag...
Gewoon vragen :)
Maar wel goedkoop, eerst de klanten binnenhalen, en dan met de regeltjes gaan spelen... :r

• Timmey
  • Niet online
Ik heb deze brief nog niet ontvangen, mocht ik 'm ontvangen dan ga ik uiteraard stappen ondernemen.

Ik kijk al uit naar een prachtige brief naar de consumentenbond, ook dat nog en kassa en wat er allemaal nog meer voor shit op tv is.

Daarnaast heb ik er ook geen problemen mee om andere stappen te ondernemen.

Ik denk dat WIJ tweakers maar eens samen actie moeten ondernemen.

Verwijderd

Ik heb dit al eens een keer in een andere post aangekaart. De regels worden niet veranderd, alleen anders weergegeven. Nog een keer het rekensommetje.

Effectief per poort: 16 uur
Ratio: 1:4

Bij elke andere ratio ben je in overtreding, lees de algemene voorwaarden maar.

Per dag beschikbaar per persoon: 16:4 = 4 uur

Per maand: 30x4= 120u

Volgens mij verandert er dus echt niks. Dus denk hier eens over na voordat je QOL aan de schandpaal gaat nagelen. Anders kun je wel eens van een koude kermis thuiskomen

Bumperklever (die niet bij QOL werkt, maar wel een tevreden Flatstreamer is)

Verwijderd

Effectief per poort: 16 uur
Ratio: 1:4
??? waarom is dat geen 24 uur dan? aan 6 uur per dag zou ik ongeveer wel genoeg hebben, maar nu zit ik dus nog gewoon 2 uur per dag via euronet in te bellen....

wat die sletjes bij quickonline/flatstream moeten doen, is dit flatfee abo goedkoper maken (50piek/maand ofzo), en een nieuw abo introduceren, met 12 uur per dag, per klant.... voor.... 100piek ofzo per maand... maarja.

• Timmey
  • Niet online
Toch heeft QO in der tijd geadverteerd met onbeperkt internet voor een vast bedrag per maand.

En momenteel komen ze daar van terug en willen ze binnenkort pro en smart paketten gaan aanbieden.

Ik voel mij opgelicht, als ik maar 4 uurtjes per dag kan internetten terwijl ik daar niet voor betaal, ik betaal voor een onbeperkte verbinding, en dan snap ik best dat "always on" niet mogelijk is, maar 10 uur per dag mag ik best eisen, vind ik.

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Ben ik effe blij dat ik geen QO heb. Met superweb was ik tamelijk in het begin, maar na een maand gedumpd. Ben blij dat ik geen QO heb geprobeerd al dat flat free internet sucks.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>In de maand oktober is de gebruikers/poort-ratio van 1 op 4 bereikt. Dit betekent dat u in de praktijk, met name op de piekuren (avond/weekeinde), soms meerdere malen moet proberen in te bellen. Onze ruime 1:4 poortverhouding biedt aan iedere gebruiker per maand tot 120 interneturen. Echter, doordat een relatief kleine groep gebruikers structureel meer dan 4 uur bereikt of wil bereiken, is de drukte momenteel onverwacht en onacceptabel hoog.[/quote]begint dus echt op superweb te lijken dit, maar dan 3x zo duur, en 10x zo weinig internetten. EICKOLS!

Verwijderd

hoezo ze beginnen op SW te lijken.
juist niet.
ze zorgen er nu voor dat je tenminste in 1 keer kan inbellen.
en we worden tenminste van al die heavy users verlost.
want daardoor kwamen wel de problemen.
24/7 je comp aan laten staan voor een paar klote banners bah.
je vergalt het voor de andere gebruikers.
het blijkt maar weer eens dat sommige mensen niet hun gezonde verstand kunnen gebruiken.
en het presteren om een goede service als flatstream nu al tot maatregelen te dwingen.
:(:(

Verwijderd

Mwjah, ok dat ze wat aan de "heavy-users" doen maar ik vind dat iemand die meer dan 4 uur per dag maar niet meer dan 6 uur per dag gebruikt maakt van hun service beslist GEEN heavy user is.

Verwijderd

Flatrate op een gezonde manier is gewoon niet mogelijk.Ik ken mensen in engeland en schotland daar is precies hetzelfde aan de hand.4 uur is te kort,en mensen die maar 2 uur online zijn waar ze op hopen die nemen geen flatrate abo.Dus ik denk dat hier geen toekomst inzit ,pas als ze goedkoper belminuten van de KPN krijgen :(

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 23:09 schreef ster het volgende:
24/7 je comp aan laten staan voor een paar klote banners bah.
je vergalt het voor de andere gebruikers.[/quote]banners? echt niet... mp3s :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb ook die k*t zooi! Jezzzzzus als ik dit trouwens had geweten had ik het ook NIET genomen, ik heb een half jaar gekozen !!! Dit kan ik nooit volhouden :(, over een tijdje krijg ik ADSL (dat goed werkt)

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik weet het niet meer :( geen kabel hier, geen ADSL, geen Superweb, dit ziet er ook niet al te best uit, <a href=http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13340>Wish is ook geen optie</a> enz. enz. :(

• misstickjoint
  • Laatst online: 08-02 10:55
Ze naaien waar je gewoon bij staat

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

Verwijderd

tering, waarom komt die KUT KPN niet gewoon met een flat-fee carrierselect-code, speciaal voor data... ff speciaal abo.'tje nemen bij de KPN (zegge 100piek per maand), en dan gewoon dmv. dat carrierselect-nummer voor 't nummer van je provider naar keuze te zetten, flatfee bij gewone providers inbellen... als je snapt wat ik bedoel. (bijv. bij xs4all, gewoon 24/7 online, en nog megasnel ook!)

• Hyperbird
  • Niet online
GODVERDOMME zooitje gore k*nker naaiers, ik heb me net aangemeld, er is toch een proefperiode? mooi dan gooi ik het er net zo hard weer uit:(:(:(

* Hyperbird was net zo blij dat ie eindelijk van de kpn rekening af was, ik kan wel:'(

• Hyperbird
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>DO 12 OKT 18:00
Aanscherping FlatStream management
In de maand oktober is de gebruikers/poort-ratio van 1 op 4 bereikt. Dit betekent dat u in de praktijk, met name op de piekuren (avond/weekeinde), soms meerdere malen moet proberen in te bellen. Onze ruime 1:4 poortverhouding biedt aan iedere gebruiker per maand tot 120 interneturen. Echter, doordat een relatief kleine groep gebruikers structureel meer dan 4 uur bereikt of wil bereiken, is de drukte momenteel onverwacht en onacceptabel hoog. Om deze reden verzendt QuickOnline vandaag een brief naar alle abonnees, met daarin de spelregels (maximaal 120 uur per maand), een toelichting van de Fair Use Policy en het bijbehorende waarschuwingensysteem. Deze spelregels zullen door iedereen moeten worden nageleefd, om FlatStream de vereiste kwaliteit te kunnen geven. Het FlatStream management wordt dus, zoals afgesproken, nageleefd en aangescherpt. Met als enige doel om iedereen 'lekker' te laten internetten, op ieder gewenst moment. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak, we werken keihard aan de oplossing en vragen om uw medewerking.[/quote]:r

• K-2SO
  • Laatst online: 27-04 15:20
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 03:02 schreef Aikeleer het volgende:
Ik heb ook die k*t zooi! Jezzzzzus als ik dit trouwens had geweten had ik het ook NIET genomen, ik heb een half jaar gekozen !!! Dit kan ik nooit volhouden :(, over een tijdje krijg ik ADSL (dat goed werkt)[/quote]Dat heb ik ook, alleen IK ga die betaling terug trekken en zorgen dat ze geen CENT Meer krijgen !!
VUILE TERINGLIJERS ZIJN HET !

• MaxPayne
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

QO zuigt!!!!:r

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 12:55

duderuud

Sliden is koel

Klotezooi, weer een illusie armer...:r

Motor-Forum.nl

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

errr...bij mij is nu alles weer naar wens eigenlijk. Ik heb een week zware problemen gehad bij het inbellen, maar dat is nu weer voorbij. QO is nu wel oke.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Pagina: 1