Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Verwijderd
zie dit topic :
[topic=549167/1/25]
Lijkt me een beetje een low-level organisatie.. maar dat kan aan mij liggen.
[topic=549167/1/25]
Lijkt me een beetje een low-level organisatie.. maar dat kan aan mij liggen.
Van de site:
Wireless; superieur aan ADSL!
Met de draadloze vaste Internetverbinding is gelijktijdig versturen en ontvangen van informatie mogelijk. Hiermee is deze verbinding superieur aan ADSL.
Alsof dat met ADSL niet kan, onzin dus.
Met de draadloze vaste Internetverbinding is gelijktijdig versturen en ontvangen van informatie mogelijk. Hiermee is deze verbinding superieur aan ADSL.
Ja, die site is een beetje "kansloos", maar qua snelheid is het wel superieur aan ADSL...Op dinsdag 16 juli 2002 22:21 schreef Pc123 het volgende:
Van de site:
Die 11 mbit deel je met iedereen, haal je in de praktijk NOOIT, ook niet als je m voor jezelf hebt. Iemand hoeft zn magnetron maar aan te zetten en je snelheid is weg op die gratis frequenties...
Verwijderd
precies 
kan je net zo goed wat mensen in een straal van 5km om ff een wlan zender met antenne te pakken
kan je net zo goed wat mensen in een straal van 5km om ff een wlan zender met antenne te pakken
Dat is misschien wat overdreven en ik weet dat het shared is en dat je NOOIT die 11 mbit haalt, eerder 300 - 600K, aldus site/Introweb, maar dat is nog steeds sneller dan kabel/ADSL.Op dinsdag 16 juli 2002 22:28 schreef Pc123 het volgende:
Die 11 mbit deel je met iedereen, haal je in de praktijk NOOIT, ook niet als je m voor jezelf hebt. Iemand hoeft zn magnetron maar aan te zetten en je snelheid is weg op die gratis frequenties...
En ik moet nu inbellen en downen met max 7,5 K/s dus alles is in principe een verbetering
Dat is echt geen onzin van die magnetrons
Probeer het zelf maar, vooral bij de wat oudere. Daarom zijn die frequenties vrijgegeven, ze zijn nogal waardeloos.
Dus: mijn antenne op het dak wordt beinvloedt door de (afgeschermde) magnetron op de begane grond?
Klinkt me een beetje sterk in de oren om eerlijk te zijn...
Klinkt me een beetje sterk in de oren om eerlijk te zijn...
Pagina: 1