Toon posts:

unlocken XP door 2 pinnen te verbinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan helaas de picz niet meer terugvinden, maar het scheen dat je een XP kon unlocken door aan de onderkant twee pinnetjes met een klein draadje te verbinden.

Ik vraag me alleen af, wie heeft het al eenz geprobeert? en hielp het ook? Want ik wil het wel proberen :)

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

lijkt me ook wel makkelijk als het werkt heb er alleen nog nooit van gehoord

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
kzoek thuis nog wel ff in mijn history voor picaz

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:24

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op dinsdag 16 juli 2002 21:55 schreef westcoastleader het volgende:
kzoek thuis nog wel ff in mijn history voor picaz
Alstu: http://www.tweakers.net/nieuws/22511

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

bedankt voor de link

Gregor van Egdom Krekr

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Volgens het artikel werkt t alleen met de Thoroughbred... T zou mooi zijn als ook de Palimo hiermee te unlocken is.

Verwijderd

Topicstarter
Welke bruggen zijn op de Tbred verschillend van de Palomino/XP dat deze truc alleen voor de tbred van toepassing zou zijn?

• jhead22
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 23:37 schreef westcoastleader het volgende:
Welke bruggen zijn op de Tbred verschillend van de Palomino/XP dat deze truc alleen voor de tbred van toepassing zou zijn?
Geen idee... Misschien werkt t wel, maar in t artikel hebben ze t alleen over de Tbred. De Tbred kan je unlocken door 1 brug te verbinden. Bij de Polimo moet je alle L1 bruggen verbinden.

Probeer t zou ik zeggen. Maar tis wel geheel eigen risico 8-)

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Binnenkort ga ik dit truukje ook toepassen op mijn processor (AthlonXP 2200+). Maar dan onderop mijn moederbord. Ik zoek alleen nog voor een niet definitieve verbinding. Die dus later weer makkelijk weg te halen is zonder sporen achter te laten.

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 10:10 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Binnenkort ga ik dit truukje ook toepassen op mijn processor (AthlonXP 2200+). Maar dan onderop mijn moederbord. Ik zoek alleen nog voor een niet definitieve verbinding. Die dus later weer makkelijk weg te halen is zonder sporen achter te laten.
potlood? of is dit niet mogelijk ?

Verwijderd

als je het gaat proberen laat ff weten of het werkt ook op een Palimo

Verwijderd

Topicstarter
het lijkt me dat het gewoon moet lukken, de tbred is toch alleen een kleinere procedé? Nou als ik van vakantie kom eind Aug. Wil ik het denk ik wel proberen :) Maarjah strax is mijn 1900+ naar de klote :'( Als iemand het nou probeert die toch gaat upgraden :P

• jhead22
  • Niet online
Zoals ik al zei gaat dit waarschijnlijk niet werken op een Palimo. Dit omdat bij de palimo alle L1 bridges gesloten moeten worden voor een unlock en bij de Tbred maar 1 brugje.

Zijn er geen sites waar men meer info hier over heeft en waar men het al geprobeerd heeft ? Je kunt het natuurlijk altijd proberen maar je hebt een grote kans dat je xptje daarno Rip is :'(

http://www.ocinside.de/index_e.html?/html/workshop/socketa/xp_painting.html
Pagina: 1