Toon posts:

Pay pal - registratie afmaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me dus net geregistreerd bij pay pal. Maar mijn Engels is niet zo goed ( lees slecht ), nou heb ik m'n creditcard nummer ingevoerd en heb de melding gekregen dat er $1.95 van m'n bankrekening werd afgeschreven voor het gebruik van een creditcard.

Nu heb ik m'n account nog niet geactiveerd, geloof ik. Ik dacht dat er stond dat ik m'n activatie nummer pas kreeg als die 1,95 USD zijn afgeschreven, klopt dit?

En als ik ga betalen, moet ik dan geld aan m'n account toevoegen of word dat ook afgeschreven?

Alvast heel erg bedankt voor degene die hier op reageerd!

- Tommyguy

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Er wordt $1,95 afgeschreven van je creditcard en die worden gestort op je PayPal-account. Als je een afschrift krijgt van je creditcardmaatschappij, dan staat er bij die transactie een viercijferig nummer vermeld waarmee je je PayPal-account kan activeren. Heb je toevallig een E-Go creditcard dan kun je dat op je on-line rekeningoverzicht eveneens terugvinden.
Op dinsdag 16 juli 2002 21:36 schreef tommyguy het volgende:
Nu heb ik m'n account nog niet geactiveerd, geloof ik. Ik dacht dat er stond dat ik m'n activatie nummer pas kreeg als die 1,95 USD zijn afgeschreven, klopt dit?
Dat klopt dus, ja.
En als ik ga betalen, moet ik dan geld aan m'n account toevoegen of word dat ook afgeschreven?
Dat wordt gewoon van je creditcard afgeschreven. Bij je eerste Paypal-transactie wordt trouwens het bedrag minus die $1,95 afgeschreven.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt Ferdo.

Maar ik heb z'on Rabocard creditcard, er staat wel mastercard bij, dus zal het wel goed zijn.

Krijg ik nou gewoon een bankafschrift?

• Ferdo

Ferdo

Op dinsdag 16 juli 2002 21:45 schreef tommyguy het volgende:
Oke, bedankt Ferdo.

Maar ik heb z'on Rabocard creditcard, er staat wel mastercard bij, dus zal het wel goed zijn.

Krijg ik nou gewoon een bankafschrift?
Ik heb zelf een E-go card en kan die rekeningoverzichten online raadplegen. Maar ik mag aannemen dat je gewoon na iedere transactie of om de zoveel weken een rekeningoverzicht krijgt, ongeacht de creditcard. Hoe dat in jouw geval zit weet ik niet. Daarvoor moet je bij je bank zijn. Of er moet toevallig een tweaker met een Rabocard langskomen. ;)

Audioscrobbler profile

Verwijderd

Topicstarter
Oke harstikke bedankt Ferdo!!

Geweldig, nu maar wachten op die confirmatie, want nu kan ik 'm nog niet gebruiken neem ik aan?

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

gewoon wachten op je afschrift. daar staat het nummer in. invullen op de paypal site en klaar..

ik heb het stom genoeg nooit ingevuld en de boel laten verlopen :P

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27
Op dinsdag 16 juli 2002 21:43 schreef Ferdo het volgende:
Dat wordt gewoon van je creditcard afgeschreven. Bij je eerste Paypal-transactie wordt trouwens het bedrag minus die $1,95 afgeschreven.
Huh? Is het niet zo dat je expliciet geld moet storten op je Paypal account? Ik heb nl. met mijn creditcard mijn vaders Paypal account geactiveerd en heb nergens terug kunnen vinden (in de voorwaarden / op de site) dat de creditcard gegevens die ik toen heb ingevuld bewaard bleven om later transacties mee te kunnen doen. Je kunt toch geld van bankrekening op je Paypal account storten?

Overigens ging de activatie bij mij niet helemaal goed. Op m'n postbank creditcard afschrift stond die activatie code niet :? Iig werkten geen van de vermeldde 4 cijferige codes op het afschrift. Ik heb toen m'n afschrift ingescand en naar Paypal verzonden, waarna een paar dagen het bericht kwam dat het account alsnog geactiveerd was :)

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:33
Ja, dat heb ik er ook vanuit opgemaakt.
Ik heb zelf dus zo'n Rabobank CC en me aangemeldt bij PayPal, maar ik kom er ook niet echt uit.
Zo te zien moet ik eerst geld storten op m'n paypal account en kan ik dan pas betalen. Maar ergens anders staat ook weer dat je via je CC kan betalen :?

Ik snap het dus niet meer.
Moet ik nu eerst geld overmaken naar m'n account van paypal (iets dat ik niet echt veilig/leuk vind), of kan ik direct mensen al betalen (wat dan van je CC af gaat en dus aan het einde van de maand van je bankrekening)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Er wordt eerst geld (die 1,95) overgemaakt van je bank(creditcard)rekening naar je paypalrekening. Daarna staat er dus 1,95 op je paypal-account, wat je kunt uitgeven.
Daarmee is voor paypal aangetoond, dat er inderdaad een werkende, bestaande rekening opgegeven is.

• Ferdo

Ferdo

Oudje dit! ;)

Maar je moet idd eerst geld overmaken ($1,95 als ik me niet vergis) naar je Paypal-account. Dat wordt op het afschrift van je credit card vermeld met een code waarmee je je account kan activeren. Alleen bij activatie moet je geld overmaken.

Daarna hoef je géén geld over te maken naar je Paypal-account. Paypal zorgt er zelf voor dat het geld dat je via Paypal betaalt wordt afgetrokken van je credit card.

Audioscrobbler profile

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Verwijderd schreef op 16 juli 2002 @ 21:59:
Oke harstikke bedankt Ferdo!!

Geweldig, nu maar wachten op die confirmatie, want nu kan ik 'm nog niet gebruiken neem ik aan?
Jawel hoor. Tot dat je het account hebt geactiveerd kun je voor max $1000,- betalen. Zit je aan die limiet dan kun je niks meer betalen tot je hebt geactiveerd. Daarna is het onbeperkt.
Bij een betaling wordt direct het bedrag van je creditcard afgeschreven.

edit: hoezo ouwe koei :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

ow... lekker is dat :/

ik dacht dat je die gelijk kon gebruiken :)
ik krijg mijn mastercard @ rabobank deze week en heb al producten @ ebay :/ (usa)

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:33
[qoute]
hoezo ouwe koei
[/quote]
Ja ik dacht ik kan beter dit topic ff kicken dan een nieuw soortgelijk topic openen.
Maar ik heb nu tenminste wel een antwoord gekregen, er hoeft dus niet geld worden overgemaakt naar het account, het wordt automatisch van je CC afgschreven.
TNX, kan ik weer wat op ebay kopen :)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Pagina: 1