Toon posts:

[GTA3] Audio cd in map /GTAIII/audio/

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe werkt dat precies dat je de disk2 niet meer nodig hebt door de map /audio/ van de cd te kopieren naar /GTAIII/audio/

Als ik dat heb gekopieerd werkt de game nog steeds niet zonder cd2 in de lade.

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
edit:

:)

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 21:36 schreef amdrulezzz het volgende:
Psssst, snel ff editen als ik jou was. Cracks zijn hier namelijk verboden :X

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
edit:

:)

Verwijderd

Topicstarter
Heb het niet over een crack, ik bedoel dat ik cd2 in de map op harddrive wil plaatsen. Dus dan is het niet steeds nodig om die cd erin te hebben.

Audio moet dus van de HDD gespeeld worden.

Hoop dat het nu wat duidelijker is.

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:21
Op dinsdag 16 juli 2002 21:39 schreef amdrulezzz het volgende:
hoezo? als je de originele gta3 hebt en je bent het een beetje zat om steeds van cd-rom te spelen dan kun je toch die patch (geen crack) erop doen. Of mag dit ook al niet???
lees dit eens:
Neen. Hoe je aan je programmatuur komt interesseert ons weinig, zolang je GoT er maar buiten laat. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. worden dan ook actief geweerd. Bij constateren worden deze verwijderd en de plaatser ontvangt een Officiële Waarschuwing. Dit is vanwege mogelijke aansprakelijkheid van GoT en T.net. Onder warez verstaan we alle niet legale vormen van software, dus alles behalve shareware en freeware. Cracks en hacks zijn programma's waarmee je beperkende factoren van trial/light en/of shareware haalt. Deze zijn ook niet toegestaan. No CD-patches, een stukje software zodat je een spel/prog/whatever kan gebruiken zonder cd: not allowed ! Ook al heb je zelf de originele CD. Op originele CD-hoesjes zit ook copyright, deze aanbieden of erom vragen mag dus ook niet.
GSM unlockers zijn niet toegestaan aangezien moeilijk te bepalen valt of de unlockmethode toegestaan is of niet. Virus builders, DDOS tools, ICQ bombers en andere script kiddie meuk is niet toegestaan. Linken naar sites waar warez cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. op staan valt hier ook onder de verboden zaken. Ook het terloops noemen, of vragen van een e-mailadres of welke andere creatieve manier je verzint, is simpelweg niet gewenst. Als je twijfelt over de legale status, vraag het eerst aan een mod of admin voor je post.

Posten van een van bovenstaande levert je een Officiële Waarschuwing op. "Ik wist het niet" is geen excuus. Wij begrijpen ook wel dat er op het net zat te krijgen is en dat menigeen een of meer illegale zaken heeft. Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid, GoT willen we erbuiten houden.
Over bovenstaande ver- en geboden en overtreding daarvan wordt NIET gediscussieerd
ff snel editte dus ;)

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-01 11:53

SD5k

>4&X

Op dinsdag 16 juli 2002 21:40 schreef AliveandKickin het volgende:
Heb het niet over een crack, ik bedoel dat ik cd2 in de map op harddrive wil plaatsen. Dus dan is het niet steeds nodig om die cd erin te hebben.

Audio moet dus van de HDD gespeeld worden.

Hoop dat het nu wat duidelijker is.
dat kan ook met die laatste officiele patch geloof ik

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
En dit hoort in het grote GTA3 topic :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee die patch naar 1.1 heeft mij wel uit de brand geholpen (ik kon geen saved-games laden) maar de optie om het geluid van de harddrive te spelen is er niet.

Er is wel een patch die alle geluid uitschakeld zodat disc2 niet in de cdlade hoeft te liggen, maar zonder muziek is niks.

Ik heb ergens gelezen dat het kon, maar hoe....

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-01 19:42
Hoort in het grote topic.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.