<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Dat is ook niet zo. 'Maar' anderhalf keer zo veel. Jij vergelijkt een zaterdag met een donderdag, en dat kan natuurlijk niet. [/quote]Zoal dat grafiekje van Daniël al laat zien: er is wel een groei van 50% in twee maanden. In augustus was de hardware voor de derde server al besteld. Als dat allemaal op tijd was gekomen dan zou er nu geen probleem zijn geweest.
Ik kan me trouwens herinneren dat Onno al die hardware upgrades toen nogal onzin vond...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Uptime is IMHO belangerijker dan modsysteem, newpostings etc.. [/quote]Een site met uptime maar zonder content is ook waardeloos.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Ach, je moet maar zo denken : meer pageviews = meer reclame-inkomsten. [/quote]Die relatie bestaat niet direct (meer verkochte bannerviews = meer reclame-inkomsten).<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Maar het is niet leuk dat ik nu gewoon amper een topic kan openen of er op kan replyen. [/quote]Overdrijven is ook een kunst.