Toon posts:

Radeon 8500 en IIyama VMP 451 big problems!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er niks meer van. Ik heb alle nieuwe drivers geprobeerd (catalyst en omega), maar ik krijg het beeld niet trillingsvrij (er staan geen stoorzenders/bronnen in de buurt van de monitor) Als je heel goed kijkt zie je het beeld in de hoeken trillen en staan de letters onder de iconen in windows niet stil. Wellicht ben ik er overgevoelig voor, maar het beeld staat niet stil. Voor de rest is alles ok.
Is deze combinatie van videokaart en monitor een probleem?

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
heb ik ook met mijn iiyama visionmaster pro 451
ligt aan je monitor

Verwijderd

Topicstarter
als dit inderdaad aan de monitor ligt, is dit mijn laatste iiyama die ik ooit zal kopen. Ik dacht dat de combinatie ATI en vmp 451 brak was, maar ik lees in oude topics dat veel mensen problemen hebben gehad met VMP 451. Heeft het zin om garantie in te roepen? Je hoort zulke slechte verhalen over iiyama en teleplan

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
ja idd
ik zit ook nog te wachten om de onsite garantie te gaan gebruiken maar ze hebben blijkbaar met het nieuwe model nog steeds het probleem niet opgelost !!
zwaar klote dus

• hamburger
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

hamburger

BOOOM!!!

Ga eens naar Display Properties|Settings dan advanced.. In het volgende scherm tabblad displays. Selecteerd "Default Single Display" en druk op Apply. Dit verhelpt bij mij het probleem.. suc6

Verwijderd

Hier loopt een heel groot topic over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.