AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
ja, er bestaan universele setje voor alle sony accus!
Een kabel kan je ook vinden bij een goed electrozaak....
Ik raad je aan om bij een COMBI zaak te gaan kijken
Het is een leuk camera, dus niet weg gooien
Een kabel kan je ook vinden bij een goed electrozaak....
Ik raad je aan om bij een COMBI zaak te gaan kijken
Het is een leuk camera, dus niet weg gooien
nee was ik ook niet echt van plan maar het is zwaar klote want de verzekering doet niets
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Is dat een USB kabel naar pc? Die is tussen Sony's min of meer universeel volgens mij, want mijn USB kabel voor mijn digicam werkt ook als hotsync kabel voor mijn Sony palmtop.
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
Over verzekeringen weet ik helaas te weinigOp woensdag 17 juli 2002 08:11 schreef harley het volgende:
nee was ik ook niet echt van plan maar het is zwaar klote want de verzekering doet niets
Maar die usb kabel is universeel(ik geloof dat je een bij Dynabite( http://www.dynabite.nl/ ) voor een heel redelijk prijs kan kopen.
Accu lader moet je echt bij een combi_zaak zijn, Ik heb in zo'n een winkel gewerkt dus dat weet ik wel zeker! Ik denk dat je voor E 100,00 wel klaar bent.
Natuurlijk kan je de drivers gewoon downen van sony site!
Sony Drivers