• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-03 08:08
weet iemand of deze nog te verkijgen zijn zoals de acculader en de verbindingskabel tussen de pc ?
heb zo'n camera al een tijdje maar de complete doos met alles erin behalve de camera is gejat tijdens een weekendje weg van de hotelkamer :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

ja, er bestaan universele setje voor alle sony accus!
Een kabel kan je ook vinden bij een goed electrozaak....
Ik raad je aan om bij een COMBI zaak te gaan kijken :)
Het is een leuk camera, dus niet weg gooien ;)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-03 08:08
nee was ik ook niet echt van plan maar het is zwaar klote want de verzekering doet niets :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:45
Is dat een USB kabel naar pc? Die is tussen Sony's min of meer universeel volgens mij, want mijn USB kabel voor mijn digicam werkt ook als hotsync kabel voor mijn Sony palmtop.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 08:11 schreef harley het volgende:
nee was ik ook niet echt van plan maar het is zwaar klote want de verzekering doet niets :(
Over verzekeringen weet ik helaas te weinig :( :P
Maar die usb kabel is universeel(ik geloof dat je een bij Dynabite( http://www.dynabite.nl/ ) voor een heel redelijk prijs kan kopen.
Accu lader moet je echt bij een combi_zaak zijn, Ik heb in zo'n een winkel gewerkt dus dat weet ik wel zeker! Ik denk dat je voor E 100,00 wel klaar bent. :)
Natuurlijk kan je de drivers gewoon downen van sony site!
Sony Drivers