Toon posts:

Philips 107T doet een beetje vaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al tijden een 107S, deze werkt als een trein. Nu heb ik er recent een 107T bij gekocht, echt mooi scherm, maar...

als ik een applicatie heb met bijv een lichte kleur aan de zijkanten, dan heb ik 3 milimeter over tot de rand, en als ik een applicatie heb met een wat donkerder kleur, is dat 0 of 1 milimeter. Het is dermate irritant dat tijdens het switchen van applicaties je steeds 'iets' ziet gebeuren.

Ik heb nog nooit orginele drivers bij mij monitor geinstalleerd, maar in dit geval denk ik dat ik wel in die richting moet zoeken, maar ik wil graag eerst even weten of er meer mensen zijn met dit probleem en het hebben kunnen oplossen.

Bij het installeren van de software kan ik dan problemen verwachten omdat ik ook nog een 107S eraan heb hangen die Lightframe1 ondersteunt en geen 2?

Verwijderd

Drivers van de monitor installeren maakt volgens mij niets uit. denk toch dat het een hardware matige fout is.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 01:41 schreef Experience het volgende:
Drivers van de monitor installeren maakt volgens mij niets uit. denk toch dat het een hardware matige fout is.
Is het echt een fout? Zoja dan kan ik hem terug brengen/sturen?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:22
slecht voedingscircuit... even mee teruggaan en daar laten zien. zoiets is imho niet acceptabel.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

ik heb hier ook een 107T staan en nooit problemen mee, dus ik denk dat er in jou geval wellicht sprake kan zijn van een fabricagefoutje of iets dergelijks.

gewoon terugbrengen en kijken wat ze ermee doen....

edit:

het zou idd ook eraan kunnen liggen dat je lightframe-software van je 107S niet compatible is met je 107T, en dat je daardoor dit probleem krijgt. probeer es je 107T alleen aan te sluiten, en dan de lightframe2-software te installen.... mayb dat dit helpt...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu helemaal geen software, maar ik zal hem nog ff op een andere pc gooien...

maar iig bedankt!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 11:41

ZiegoM

Yammie R1

Ik heb ook een 107T en ik zou wel eens willen weten wat dat lightframe 2 TM eigenlijk inhoud (behalve dan het mooie stickertje rechtsboven :P)

\_Specs_/

Verwijderd

druk op je monitor maar op het "OK"-knoppie, extra controls, en daar ff lightframe aanzetten.... see what happens? :9~

dat is dus de lightframe-optie.... wat voor nut't heeft, don't ask me.... 't staat bij mij lekker uit... veel te fel... :P
Pagina: 1