een tijdje geleden kreeg ik op de pc een virus, genaamd: "joke_irritan". Het was een heel irritant virus, die alle toetsen op mijn keyboard door elkaar gooide. vb: als ik een 3 type, kwam er een 't' achter, en als ik op TAB drukte, kwam er een 1 achter, enz... Heel windows geformatteerd, maar het probleem kwam enkele dagen toch weer terug. Ik dacht dat het virus misschien op een of andere floppy (of ander medium) stond. Ik geloof eigenlijk niet meer in 'bios-virussen', dus weer geformatteerd, en WEER kwam het probleem terug, zonder dat er een flop oid gebruikt was.
In een laatste wanhoopspoging heb ik een ander toetsenbord aangesloten, en het probleem was weg!?!
nou is dus mijn vraag: kan een virus de besturing mijn toetsenbord door de war gooien? (als er al software in zit) Of is het gewoon toeval??
In een laatste wanhoopspoging heb ik een ander toetsenbord aangesloten, en het probleem was weg!?!
nou is dus mijn vraag: kan een virus de besturing mijn toetsenbord door de war gooien? (als er al software in zit) Of is het gewoon toeval??