Tv kaart naast videokaart?

Pagina: 1
Acties:

• libralion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05-2005
Hallo,
Ik heb een voodoo3 3500 met tv out. Maar nu wil ik graag vanaf mijn videorecorder beelden op mijn computer opnemen. Ik krijg dat met deze kaart niet voor elkaar.
Kan ik naast deze kaart gewoon een tv kaart installeren, bv. de pctv pinnacle kaart?
Daar schijnt het heel eenvoudig mee te gaan.

The real power behind whatever success I have now was something I found within myself -- something that's in all of us, I think, a little piece of God just waiting to be discovered. Tina Turner

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:07

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb een Hercules kaart met een ATI Radeon 8500LE chip en TV out, en een Hauppage WinTV Go TV kaart. Die werken prima samen :) Dus ik zie niet in waarom het in jouw geval niet zou kunnen :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• libralion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05-2005
ok bedankt!

The real power behind whatever success I have now was something I found within myself -- something that's in all of us, I think, a little piece of God just waiting to be discovered. Tina Turner

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:17

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

ik heb zelfs 2 videokaarten en een tv kaart en geen probs... dus als het goed is werkt het gewoon...

Everybody happy??? I soon change that here we go...

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik heb een voodoo3 3500 met tv out. Maar nu wil ik graag vanaf mijn videorecorder beelden op mijn computer opnemen. Ik krijg dat met deze kaart niet voor elkaar.
Nee gek he, het is TV-out :? :? :? :? Hoe kan dat nou!!!

Zet er gewoon een TV kaart langs. Ik heb een Geforce 2MX met TV-out (AGP) en een Leadtek Winfast TV 2000/XP (PCI) erlangs werkt perfect. Zie specs....

If the world didn't suck, we would all fall off!!!