Hey ik heb een paar vragen ik heb al op het edit forum gezocht van operation flashpoint en ook al op editcenters (waarvan ik de links van het forum maar ik snap niet wat daar staat ik kan het wel lezen (engels) maar ik snap niet hoe ik het moet doen.
Wat ik wil:
is dat als het donker is de lichten aan zijn die ik heb geplaatst streetlamp nu.. heb ik dat gedaan maar als ik in de missie ga kijken als ik de tijd van de dag op 0.00 uur heb gezet (pikke donker dus) dan staat de straat lamp gewoon uit.. nu zou je denken die kunnen niet aan dat kunnen ze wel want in de missies die ik speel (ook capture the flag) zijn de lampen allemaal aan ik heb ze geprobeert te bekijken de lampen hoe dat is ingesteld maar dat kan je niet bekijken en het is mogelijk!..
Als iemand mij misschgien zou kunnen uitleggen hoe ik het moet doen thx!.. ik zal de link naar het topic dat ik gevonden heb ook posten om te laten zien dat ik toch best ver heb gezocht...
• Hier heb ik gezocht niets gevonden.
• Hier is het gedeelte wat ik niet snap en wat ook niet wil werken het staat in het midden van de post 1e pagina..
als iemand me uit deze moeilijke situatie zou kunnen helpen graag
bvd.
Wat ik wil:
is dat als het donker is de lichten aan zijn die ik heb geplaatst streetlamp nu.. heb ik dat gedaan maar als ik in de missie ga kijken als ik de tijd van de dag op 0.00 uur heb gezet (pikke donker dus) dan staat de straat lamp gewoon uit.. nu zou je denken die kunnen niet aan dat kunnen ze wel want in de missies die ik speel (ook capture the flag) zijn de lampen allemaal aan ik heb ze geprobeert te bekijken de lampen hoe dat is ingesteld maar dat kan je niet bekijken en het is mogelijk!..
Als iemand mij misschgien zou kunnen uitleggen hoe ik het moet doen thx!.. ik zal de link naar het topic dat ik gevonden heb ook posten om te laten zien dat ik toch best ver heb gezocht...
• Hier heb ik gezocht niets gevonden.
• Hier is het gedeelte wat ik niet snap en wat ook niet wil werken het staat in het midden van de post 1e pagina..
Ik snap dit stuk niet ze zeggen dat je het met gamelogic erin moet zetten dat doe ik en dan krijg ik een error dat hij niet bestaat ik heb de naam van de lamp ook al een keer proberen aan te passen lukte ook maar verder deed hij nietslamppost switchLight mode
Operand types:
lamppost: Object
mode: String
Type of returned value:
None
Description:
Controls lamppost mode. Mode may be "ON", "OFF", "AUTO". "AUTO" is default, lampost is on only during nighttime.
Example:
nearestObject [player, "StreetLamp"] switchLight "Off"
als iemand me uit deze moeilijke situatie zou kunnen helpen graag
bvd.