Je kan hier beter niets zetten....
Ik moet je helaas teleurstellen....
Er bestaat namelijk geen DDR266 PC2700 geheugen.... PC2700 is DDR333 geheugen, en dat werkt nooit samen met de Intel 845E chipset.... Je bent dus gelimiteerd tot de specs zoals ze achter je linkje staan....
Er bestaat namelijk geen DDR266 PC2700 geheugen.... PC2700 is DDR333 geheugen, en dat werkt nooit samen met de Intel 845E chipset.... Je bent dus gelimiteerd tot de specs zoals ze achter je linkje staan....
edit:
retspan heeft natuurlijk gelijk dat deze modules wél zullen werken. Ze zullen echter op de lagere snelheid draaien....
retspan heeft natuurlijk gelijk dat deze modules wél zullen werken. Ze zullen echter op de lagere snelheid draaien....
DDR266=PC2100
DDR333=PC2700 en altijd 200/266 compatible
Ook kan je op sommige 845E borden (mijn BD7II-R bijvoorbeeld) je DDR333 draaien op DDR354 Async Mode
. Zie ondermeer Abbadon's reply op mijn recente thread.. [topic=549762]
DDR333=PC2700 en altijd 200/266 compatible
Ook kan je op sommige 845E borden (mijn BD7II-R bijvoorbeeld) je DDR333 draaien op DDR354 Async Mode
Zo, das ff balen!!!
Het zit nl zo. Ik ga deze week ff bij de sales kijken van wijlen MEMO. Volgens mij hebben ze daar geen AMD XP's gehad.
Dus, als het nou extreemly cheap is
, wil ik dit mobootje wel hebben met een Intel.
Het zit nl zo. Ik ga deze week ff bij de sales kijken van wijlen MEMO. Volgens mij hebben ze daar geen AMD XP's gehad.
Dus, als het nou extreemly cheap is
was je van plan er een AMD op te zetten danOp dinsdag 16 juli 2002 18:45 schreef FunFactory het volgende:
Dus, als het nou extreemly cheap is, wil ik dit mobootje wel hebben met een Intel.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Die vallen heel errug tegen heb ik gelezen hier op GoT. Kijk hier maar eens:Op dinsdag 16 juli 2002 18:49 schreef D-FENCE het volgende:
[offtopic]
Wanneer zijn er sales bij Memo en is dat bij alle filialen???
[topic=518994/1/150]
Okay, we gaan nu off topic. Wat de initiële vraag betreft; het antwoord is al gegeven (wat in feite een zoekertje was)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()