Flexibele docking voor Notebooks in winkel

Pagina: 1
Acties:

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Ik wil graag in een reprowinkel een plek maken tussen de vaste pc's waar klanten met hun laptop kunnen gaan zitten en naar onze printers/copiers kunnen afdrukken. Ik ben een en ander nogal aan het overdenken. Items zijn:
- security (klanten mogen op shared schijf, printen en nog wat kleine dingetjes)
- Meeste klanten zullen studenten zijn die hun instellingen nog op de hogeschool/universiteitsstand hebben staan en je wil natuurlijk niet te veel rommelen in de instellingen (liefst niet) en helemaal niet dat ze na een bezoek bij ons niet meer bij ons in kunnen loggen. Wij zelf hebben DHCP voor een kleine range en voorderest vaste IP adressen.
- Drivers. Om te kunnen werken met onze copiers zullen ze toch drivers moeten installeren, hoe doe je dit soepel laten verlopen. Wat moet een klant na een bezoek met een driver van een OCE 3165 bv..
- Als er zo'n flexibele plek is, wat kunnen we voorderest nog voor mooie services aanbieden...?

Ik heb er al een beetje op zitten brainstormen.
Die drivers kun je bv denk ik bijna niet onder uit en de klant zal dus wat extra stappen moeten nemen. Wat betreft de netwerkinstellingen zit ik nog het meest te tobben. Wat er namelijk bijkomt is dat al ons personeel, inclusief de niet computerkenners met een arm op de rug gebonden , blind etc, dit moeten kunnen anders blijven ze bellen met de genen die het wel weten. Iemand dus nog suggesties, tips, adviezen, ervaringen etc?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl