Toon posts:

password van frontpage account kwijt :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste FP crew,

Ik ben nu al een aantal maanden mijn frontpage login password kwijt. Dit heeft te maken gehad met het veranderen van mijn e-mail adres.

Aangezien ik geen toegang meer heb tot mijn oude e-mail adres (die is opgeheven) kan ik de passmailer dus ook niet meer gebruiken. De laatst geldige password kan ik niet meer vinden in mijn e-mail archief. (Ben weleens wat mailtjes kwijtgeraakt met partitioneren e.d, jullie weten hoe dat weleens kan gaan. |:( )

Kunnen jullie me misschien helpen om weer toegang te krijgen tot mijn FP account?

Vaak komt er toch nog weleens een nieuwsbericht langs waarvan ik denk: goh, daar zou ik graag op willen reageren.

Ik hoop echt dat ik de nick motown mag behouden op de fp, en me niet met een nieuwe nick hoef te registreren.

Als jullie graag bewijs willen hebben dat de motown van de FP werkelijk de motown van GoT (en Fok!) is, dan mogen jullie gerust contact met mij opnemen.

Alvast bedankt!

Een fellow tweaker

• Jurroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Jurroon

is having fun

Als je een emailadres achterlaat, dan kunnen wij jou een nieuw passwoord mailen, anders moeten we hem hier openbaar maken :)

Je kunt ook bv mij een mailtje sturen (jphira@hotmail.com), dan handel ik het wel verder af.

Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 18:48 schreef JurroonP het volgende:
Als je een emailadres achterlaat, dan kunnen wij jou een nieuw passwoord mailen, anders moeten we hem hier openbaar maken :)

Je kunt ook bv mij een mailtje sturen (jphira@hotmail.com), dan handel ik het wel verder af.
Ik heb je inmiddels gemailed, JurroonP. Alvast bedankt! :)

• Jurroon

Jurroon

is having fun

Op dinsdag 16 juli 2002 21:26 schreef motown het volgende:

Ik heb je inmiddels gemailed, JurroonP. Alvast bedankt! :)
Ik heb nog niks mogen ontvangen :?

Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen

Verwijderd

Topicstarter
Huh?! :?

Nog een keer dan maar.

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ik heb nogmaals het mailtje naar jphira@hotmail.com gestuurd, en deze keer met een CC naar mijn eigen e-mail adres, en die is inmiddels aangekomen. Als het door jou opgegeven e-mail adres klopt, dan zou je hem nu toch echt binnen moeten hebben gekregen.

Als dit niet lukt, kunnen we het dan misschien via ICQ of MSN of zo regelen? Of via een ander e-mail adres?

• Jurroon

Jurroon

is having fun

Ik snap het ook niet, volgens mij staat hotmail geen mailtjes meer toe aan mij :?

In ieder geval kun je me via ICQ bereiken :85865826

Ik heb het even getest en mijn mail kwam ook gewoon aan.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

JurroonP heeft blauwe naam :?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 17 juli 2002 21:09 schreef PcDealer het volgende:
Door JurroonP * Renegade (T.net Crew)* Renegade

:+ :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Jurroon

Jurroon

is having fun

Op woensdag 17 juli 2002 21:09 schreef PcDealer het volgende:
Tsja, iemand moet nu tijdens de huidige vakantie-uittocht een beetje op deze pagina letten :P

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

:* waarvoor mijn dank :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Jurroon

Jurroon

is having fun

Op woensdag 17 juli 2002 23:58 schreef GiLeX het volgende:
:* waarvoor mijn dank :)
no problem O+ :)

Pagina: 1