[HW] topic dicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
zie: [topic=550603/1/50]
Volgens mij kan deze topic best open blijven. 't is namelijk een vraag over een systeem waar bijna niemand nog iets van afweet, er zijn dus ook nog geen reviews (alleen een hele incomplete op de aziatische CNET voor zover ik weet). Bovendien lees ik op het forum meerdere stukjes over mensen die geinteresseerd zijn.

Alsie dus weer open zou kunnen a.u.b. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Over 'Ervaringen' was gisteren nog een topic hier: [topic=550482/1/100]

De review die jij waarschijnlijk bedoelt: http://asia.cnet.com/reviews/hardware/notebooks/0,39001743,39004520p,00.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand zit te wachten op 'Dell rulez 8-)' reacties, die dan ongetwijfeld gepost gaan worden. Bovendien vermeldt de topicstarter niet eens dat ie uberhaupt gezocht heeft of hij/zij zelf iets kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Op dinsdag 16 juli 2002 16:30 schreef Courage het volgende:
Niemand zit te wachten op 'Dell rulez 8-)' reacties, die dan ongetwijfeld gepost gaan worden.
Da's precies het grote probleem met al die ervaringen en wat moet ik kopen topics..

Je hebt er gewoon helemaal niks aan.. 't is allemaal subjectief, wat de ene perfect vind, is voor de andere juist helemaal niks.
(en het wordt in 90% van de gevallen ook helemaal niet onderbouwd enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
't kan wel subjectief zijn, maar als je een heleboel (subjectieve) positieve reacties ergens over leest geeft je dat wel een indruk. Tuurlijk gebruiken een heleboel mensen zo'n topic om hun eigen systeem aan te prijzen (ik zet ook specs neer in de genoemde topic ;) ) maar op zich vind ik zoiets niet verkeerd. Een review trouwens is ook subjectief in mijn idee, wat dat betreft ben je beter af met info van de daadwerkelijke gebruikers (percentage positieve reacties zoals op CNET bijvoorbeeld).

Volgens mij is er trouwens ook geen algemeen "wat vinden jullie van dit systeem" topic, ideetje :P