Payback GTA3 killer?

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Apex- Designs zal binnen een paar maanden het spel Payback uitbrengen. Payback is een spel in de stijl van Grand Theft Auto en heeft naast 3D hardware acceleration ook multiplayer mogelijkheden.
Hoewel het spel nog niet klaar is kun je al wel vast een paar screenshots bekijken.

If you'd always wondered what it would be like to be a master criminal, then Payback is the game for you. It's entirely non-linear - to complete a level you simply have to obtain a certain number of points - how you get those points is entirely up to you; you can do what the local kingpin tells you, uncover secret missions or just go on a mad killing spree. There are lots of hidden surprises to discover, so you'll have to play the game through several times to find all the extras.

As you have probably guessed, the game is inspired by Grand Theft Auto, but every effort has been made to ensure that Payback beats GTA in every way. The game engine supports perspective correct texture mapping, environment mapping (reflections), bump mapping, realistic shadows, alpha-channelling (lens flares, explosions and shockwaves), 12 channel 3D sound and realistic physics. The game has also been translated into many languages.

The game is currently only available for Classic Amiga systems, but Windows, Linux, Mac and Intent versions are also in the works.

Afbeeldingslocatie: http://www.apex-designs.net/screenshots/pbwinux1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.apex-designs.net/screenshots/pbwinux3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.apex-designs.net/screenshots/carnage.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.apex-designs.net/screenshots/racing.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.apex-designs.net/screenshots/w3d5.jpg
[img][/img]

Screenshots

Ik liep hiet net tegenaan, vond het een beetje gek dat ik er hier nog niets over had gehoord :S maar ik denk dat dit toch een vrij serieuze bedrijgen KAN gaan worden voor GTAIII omdat het over een niet al te lange tijd op (veel verschillende) platforms beschikbaar is, en niet te vergeten multi player zal bevatten.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Tja, na de graphics van GTA3 is dit natuurlijk niet enorm spectaculair. Het is wel erg geinspireerd op het concept van GTA, dus erg origineel is het ook niet. Maar, we wachten af.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 15:34 schreef Compubiter het volgende:
Tja, na de graphics van GTA3 is dit natuurlijk niet enorm spectaculair. Het is wel erg geinspireerd op het concept van GTA, dus erg origineel is het ook niet. Maar, we wachten af.
gamefun voor graphics, zie het aantal problemen met mensen hebben met hun GTA III (dat 't niet draait op - relatie goede - systemen)
Via de search vond ik hier nix terug over payback :?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Het ziet er nog lelijker uit dan GTA3. Maarja, ik hoop dat de gameplay dan wel goed is. Als ik zo die map boven in het plaatje zie, is de level waar je in bent ook nog lang ziet zo groot als in GTA3.

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
hm, ik vind het er zo op het eerst gezicht een beetje brak uitzien. Ook dat hoge standpunt lijkt me niet erg lekker spelen. En bovendiein is de game dan veel onpersoonlijker. In GTA3 heb je overal detail enzo. Zo kom je veel meer in de game enzo...

tampert, kriminalpolizei

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:31

Chakotay

Lick here to continue

Classic Amiga Systems :?

Het zou best interessant kunnen zijn, maar de screenshots zien er op het eerste gezicht nou niet echt geweldig it imo...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
achja, het is nog in ontwikkeling wie weet wat er ngo verbeterd gaat worden?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 15:39 schreef Chakotay het volgende:
Classic Amiga Systems :?

Het zou best interessant kunnen zijn, maar de screenshots zien er op het eerste gezicht nou niet echt geweldig it imo...
yep hier kun je de demo voor dat 'amiga' geval neer halen:
http://www.apex-designs.net/payback_demo_amiga.html

• AtHomer
  • Niet online
The game is currently only available for Classic Amiga systems

Waar haal ik zo'n Classic Amiga :? :P

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Hahaha ziet eruit als een budget game. GTA3 killer, no way.
De enige 'bedreiging' voor GTA3 wordt voorlopig 'High Crime - streets of LA'.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 15:44 schreef AtHomer het volgende:

Waar haal ik zo'n Classic Amiga :? :P
HIER?

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 15:47 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

HIER?
Jaja, ik weet wat een Amiga is ;). Ik vind het alleen opmerkelijk dat ze het erbij zetten op zo'n manier van "het spel is al uit voor de Amiga, de PC versie komt ietsjes later..."

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 15:54 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Jaja, ik weet wat een Amiga is ;). Ik vind het alleen opmerkelijk dat ze het erbij zetten op zo'n manier van "het spel is al uit voor de Amiga, de PC versie komt ietsjes later..."
zoals ik het begrepen heb, is het een groot 'succes' voor de amiga-fans en dat ze nu besloten hebben om het ook uit te brengen voor windows, linux etc.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01 15:51
Op dinsdag 16 juli 2002 15:47 schreef DinoPK het volgende:
Hahaha ziet eruit als een budget game. GTA3 killer, no way.
De enige 'bedreiging' voor GTA3 wordt voorlopig 'High Crime - streets of LA'.
uhuh vergeet mafia niet

overigens zagen vroege shots van gta 3 er ook niet uit

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 15:31 schreef Scarecrow het volgende:
naast 3D hardware acceleration
WOW!!!!!!!!!! Afbeeldingslocatie: http://www.saiyanforum.com/vbb/images/smilies/eek.gif ;)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 16:39 schreef DMaarten het volgende:

[..]

WOW!!!!!!!!!! [afbeelding] ;)
die zit er nu nog NIET in, is de bedoeling dat dat er wel in komt te zitten
[9 July 2002] Payback on Windows and Linux
Payback is coming to Windows and Linux! We hope to get it finished in about two months. In the mean time, there's short status report (including some early screenshots of the software renderer) here.

The software renderer is quickly nearing 100% completion (you can see some screenshots to the right), and the hardware renderer will follow soon after. After that, the main focus will be optimizing and putting the finishing touches on the game so that it runs as quickly and smoothly as possible in both Windows and Linux. Be sure to check back soon!
(dan hebben ze het over de eerste screenshots, die hier boven te zien zijn)

Verwijderd

beetje nep allemaak dat naapen, en he ziet er niet mooi uit!!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
bietje opmerkelijk:
[topic=548816]
Gameplay boven alles, en hier 'zeuren' jullie over matige graphics, ik vraag me af in hoeverre die poll eerlijk is ingevuld.
Want de graphics zijn niet lelijk (okay over smaak valt niet te twiste) maar goed....

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Op dinsdag 16 juli 2002 17:12 schreef Scarecrow het volgende:
bietje opmerkelijk:
[topic=548816]
Gameplay boven alles, en hier 'zeuren' jullie over matige graphics, ik vraag me af in hoeverre die poll eerlijk is ingevuld.
Want de graphics zijn niet lelijk (okay over smaak valt niet te twiste) maar goed....
In et geval van een complete rip-off en een niet vernieuwende gameplay t.o.v. GTA3 lijkt et me logisch dat je de graphics klote vindt :P

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Belachelijk dit zeg. Is toch precies GTA???
I don't get it...

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

-Slechte Grapichs
-Hier is GTA 2 al voor
-en is niet 3rd Person

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Is dit voor de GBA ofzo? Aan de graphics te zien wel :P
ROFL!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
moet kunnen toch :+

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hmm, die screenshots zien er niet echt overzichtelijk uit enzo. GTA3 killer? Dat lijkt me niet. Dat betekend niet dat het niet leuk kan zijn.. ;)
Ik denk dat je het spel zelf moet spelen om er over te oordelen, aangezien je niet veel van die screenshot af kan zien.

🌞🍃

Verwijderd

Wat een lachertje deze screenshots, heb zo te zien niets gemist op vakantie.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:42

Flexx

This side up

Alles is 4kant.

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:20

Glorificationer426

come we hero rush yes?

En het is alleen voor de Classic Amiga, het ziet er niet uit, en het mist de GTA historie en sfeer, dus een killer zeker niet.

Maar wie weet is het wel een supervette gameplay en heb je nog 10x meer vrijheid dan in gta3, tsja, dan wodt het weer anders :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:52
slechter dan GTA 3 kan bijna niet, want dat spel is gewoon dikke crap bagger etc.
Snap niet dat iedereen het zo "mooi" vind...
vind t echt een buitengewoon lelijk spel, dat alle speelbaarheid van (vooral 1) deel 1 en 2 mist...
zoals ik t zie lijkt t weer wat meer op die delen, dus beter kan niet....
wie weet is dit echt DE gta 3 killer

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:52
ennuh de Amiga O+
dikke ownage was dat nog eens...
maja aan al het goede komt een einde :P

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Hayfork

Drinkin&Boardin

NOTHING CAN BEAT GTA3!!!!!!!!!!!!

:Y)

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

De gameplay moet wel heel friggin' goed zijn, wil dit (in dat stadium, wat ze er nog aan gaan verbeteren, weet ik niet) met GTA3 gaan concurreren.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01 11:23

harlekein

Creator Owner

Dat ziet er wel heel sneu uit. En overduidelijk een GTA3 kloon. Was dit spel nou 5 jaar geleden uitgebracht dan was het wat anders, maar ik denk dat niemand hier op zit te wachten. Of de gameplay moet echt geweldig zijn.

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-01 09:53
Denk dat zelfs de allerbeste gameplay dit spel niet veel gaan helpen..

Die graphics zijn echt uit het jaar nul :/

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Wordt toch wel een freeware game he?? Want dit lijkt echt helemaal nergens op.. Graphics zijn nog slechter als GTA1, en het idee is gewoon zwaar gejat.. De vergelijking met GTA3 mag al helemaal niet gemaakt worden..

Verwijderd

ROFL
Dit ziet er zwaar low-budget uit, waarschijnlijk komt dit brakke spel niet eens in NL uit, maar who cares?

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Het leuke aan GTA3 vind ik dat het precies datgene is waar iedereen destijds in een wishforum voor Carmageddon TDR 2000 om vroeg (behalve de car-upgrades dan ;) ).

Ik begrijp overigens niet dat er hier lieden zijn die GTA3 er slecht uit vinden zien. Natuurlijk zijn er mooiere racespellen, maar daar heb ik nooit met een uzi in het midden van de weg gestaan om even een andere wagen te jatten. Je moet hier en daar wat laten vallen om ergens anders iets toe te voegen.
Ik vind GTA3 een zalig spel, vanwege het feit dat je er zoveel mee kan.

Dit spel ziet er echter achterhaald uit (een GTA2 killer kan het misschien wel worden :+ )
Het concept dat je levels uit kan spelen door via subquests e.d. punten te verzamelen spreekt mij overigens wel aan.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Wat een zware nepgame zeg, dit word een regelrechte flop zeg nou zeg de 'echte' gta2 of 3 blijft gewoon het beste, iets namaken vind ik zo en zo nep en inspiratieloos, plus de graphics zijn om ter huilen gameplay of nie, hier kijk ik niet na als ik me dure geld aan een geforce 3 uitygegeven heb

Verwijderd

Titel gefixed :)

Verwijderd

GTA 3 heeft wel een betere feeling denk ik als ik dit zo zie. is dit niet gewoon een hoax ofzo :? ik bedoel;
:?

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

In mijn ogen toch echt geen GTA3 killer... (ja ik weet het ik heb het nog niet gespeeld) maar dit is toch echt alleen maar meer van hetzelfde en dan eigenlijk nog slechter. :7

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 16:42 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

die zit er nu nog NIET in, is de bedoeling dat dat er wel in komt te zitten
[9 July 2002] Payback on Windows and Linux
Payback is coming to Windows and Linux! We hope to get it finished in about two months. In the mean time, there's short status report (including some early screenshots of the software renderer) here.

The software renderer is quickly nearing 100% completion (you can see some screenshots to the right), and the hardware renderer will follow soon after. After that, the main focus will be optimizing and putting the finishing touches on the game so that it runs as quickly and smoothly as possible in both Windows and Linux. Be sure to check back soon!
(dan hebben ze het over de eerste screenshots, die hier boven te zien zijn)
Zijn dit dan screenshots van een software renderer? Dan zou het inderdaad een gta killer kunnen worden! :9~

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
tch, wat een onzin. als het leuk speelt zal het wel goed zijn toch? ik bedoel, je gaat mij niet vertellen dat mensen ooit deus ex hebben gespeeld omdat het graphisch zo mooi was.

TMAXTINT

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
mn zusje tekent ze mooier met paint..en idd gameplay boven graphics, maar met zulke brakke graphics gaat dat niet op :o
Pagina: 1