4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Waarom heb je hem dan op volle toeren draaien? Al je hem iets omlaag zet is ie al een stuk rustiger.
Verwijderd
ik heb gehoort dat je er met een 12x12 fan boven van Paps bijna 5 (!) graden af kan halen!
das wel erg laagOp dinsdag 16 juli 2002 16:56 schreef PaCKo het volgende:
Check my sig...
Verwijderd
Ik heb een Coolermaster kast en één casefan. De videokaart wordt niet zo heel erg heet dus dat helpt ook bij die temperatuur. En wat belangrijk is, is dat je fan goed RICHT.
zeker een progje als cpucool gebruikt oidOp dinsdag 16 juli 2002 18:02 schreef PaCKo het volgende:
Ik heb een Coolermaster kast en één casefan. De videokaart wordt niet zo heel erg heet dus dat helpt ook bij die temperatuur. En wat belangrijk is, is dat je fan goed RICHT.
Die temp kan nooit kloppen uitgaande van een normale kamertemp (20 graden). K, hij produceert niet veel warmte, maar dit is wel erg laag.
Da's zeker cool. Alleen maakt die 4412 FM wel 38dB herrie, en een 4412 FGL maar 26dB.... (ook wat minder CFM natuurlijk)Op dinsdag 16 juli 2002 16:56 schreef PaCKo het volgende:
Check my sig...
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
mijn xp 1800+ ook niet met een enermax 12 cm op de 6000 cuOp dinsdag 16 juli 2002 17:19 schreef RS_003 het volgende:
[..]
das wel erg laagzelfs mijn cu 5100-CU haalt dat niet
Verwijderd
Nee, er is geen cpucool gebruikt. Om de stressed temp te bepalen heb ik Prime95 een half uur laten lopen en het was trouwens behoorlijk warm, in ieder geval warmer dan 20 graden celcius
Je moet maar eens BurnK6 samen met Prima laten draaien op high priority, dan komen er gegarandeerd nog 5 graadjes stressed bovenop. Dan nog geen slechte temp hoor
Bnet pindle#2913
Verwijderd
ik heb effe getest
is wel met de PIV verzie btw
case temp normaal
30(+)
met standaard cpu 41 dat is op de laagste stand...
casetemp blijft zelfde
met Delta cpu 32 graden dat is dan op 12 volt
dat in een hq45kast
van aopen
met 1 casevan achterin
is wel met de PIV verzie btw
case temp normaal
30(+)
met standaard cpu 41 dat is op de laagste stand...
casetemp blijft zelfde
met Delta cpu 32 graden dat is dan op 12 volt
dat in een hq45kast
Pagina: 1