Ik heb de volgende vraag.
Ik moet verschillende queries draaien op een pagina.
Waar de "xxxx" staan moet een rij erin komen. In die rij/kolom moet eigenlijk een hele andere sql quiery gedraaid worden. Deze haalt gegevens uit een andere tabel. Zoals dit
Moet dit er tussen staan ?
Hoe moet ik dat doen ? Ik kan niet daarin opnieuw een quier draaien want anders is mijn loop naar de kl0te....iemand idee/tips ?
Overigens...bovenste code wordt correct uitgevoerd.
Ik moet verschillende queries draaien op een pagina.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <?php mysql_connect (blablabla); mysql_select_db (bla); $sql= "SELECT * FROM specs"; $result1 = mysql_query($sql); while ($row = mysql_fetch_array($result1)) { ?> <tr><td> <?php echo $row["spec"] ?> </td></tr> *************************** <?php } ?> </table> </body> </html> |
Waar de "xxxx" staan moet een rij erin komen. In die rij/kolom moet eigenlijk een hele andere sql quiery gedraaid worden. Deze haalt gegevens uit een andere tabel. Zoals dit
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <tr><td> <?php mysql_connect thinggy; mysql_select_db (themainclick); $result = mysql_query("SELECT upg_name FROM sat_upgrades where sat_upgrades.upg_id = sat_specs.spe_upgrades_id"); ?> </td></tr> |
Moet dit er tussen staan ?
Hoe moet ik dat doen ? Ik kan niet daarin opnieuw een quier draaien want anders is mijn loop naar de kl0te....iemand idee/tips ?
Overigens...bovenste code wordt correct uitgevoerd.