Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

1 Voeding 2 Mobo's

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wie weet of bovenstaande te realiseren is?

Ik wil dus op 1 AT voeding TWEE AT moederborden aansluiten. Is dit mogelijk of gaat dit echt niet werken?

Ik wil twee moederborden in 1 kast gaan plaatsen en als er nu geen extra voeding in hoeft lijkt mij dit goed te doen. Echter wil ik eerst weten of jullie denken dat dit mogelijk is, of is dit een hopeloos idee.

Voordeel van 1 voeding op 2 moederborden is ook het lagere stroomverbruik.

Nothing to see here

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Gaat volgens mij wel lukken, als je voeding het trekt tenminste... Zorg wel dat je geen aardlussen e.d maakt, dit kan verveldende storingen veroorzaken...

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
En je 'rand'apparatuur in de kast? Hoeveel HD's, insteekkaarten, USB-devices? Dat speelt ook mee.

Gewoon proberen en steeds meer installeren. Als je voeding te weinig levert, dan start ie gewoon niet op :P

==
hoi

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Alles moet dan wel gelijk zijn... mobo voltage en dergelijke.

Ik weet niet of je cpu rechtstreeks doorgelust zit op je voeding? Als je twee dezelfde cpu's hebt maakt dat niet uit, maar al doe je nou een vcore van 1.80 en de ander kan dat niet aan, gaat et fout...

Snappie?

Voor de rest is het denk wel possible

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 15:22 schreef Eusebius het volgende:
En je 'rand'apparatuur in de kast? Hoeveel HD's, insteekkaarten, USB-devices? Dat speelt ook mee.
Denk niet dat je een AT bord gaat vinden met USB :z
maar voor de rest klopt je verhaal wel

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:55
Op dinsdag 16 juli 2002 15:22 schreef Lethal het volgende:
Ik weet niet of je cpu rechtstreeks doorgelust zit op je voeding? Als je twee dezelfde cpu's hebt maakt dat niet uit, maar al doe je nou een vcore van 1.80 en de ander kan dat niet aan, gaat et fout...
Wat is dit voor bullshit ?! De voeding die de CPU nodig heeft wordt geregeld door het mobo en niet door de voeding ...

-

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:55
Op dinsdag 16 juli 2002 15:27 schreef neo.reloaded het volgende:

[..]

Ik heb een PC-Chips mobo met AT aansluiting dat dus ondersteuning biedt aan 2 USB poorten. Extern wel-eens-waar maar ik heb ze wel ...

-

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 15:32 schreef Juicy het volgende:

[..]

Ik heb een PC-Chips mobo met AT aansluiting dat dus ondersteuning biedt aan 2 USB poorten. Extern wel-eens-waar maar ik heb ze wel ...
Bedoel je toevallig weliswaar ? :P ik snapte geen drol van die zin toen ik m las :P

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 15:32 schreef Juicy het volgende:

[..]

TOch, nooit gezien. Sorry dan

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 15:41 schreef neo.reloaded het volgende:

[..]

TOch, nooit gezien. Sorry dan
Ik heb t ook 1 jaar ofzow gehad. Pc als routertje met usb adsl modem (die zoog big time, maar dat wist ik toen nog niet) Daar zat dus ook een at voeding in. Had uptimes van meer dan 3 maanden en ging meestal uit door een heftige stofzuigbeurt door mijn moeder o.i.d.

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 15:27 schreef neo.reloaded het volgende:

[..]

LOL... ik heb hier nog een boel AT - moederbordjes liggen die USB hebben... :+ alleen is de ondersteuning beetje bagger!

Praktisch alle pentium1 bordjes hebben USB :+

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik denk dat t wel moet lukken, zoveel hang ik er niet aan:

2x HD (1 per bord)
2x Video (1 per bORD)
Netwerk (3) (2 voor de router, 1 voor de andere)

Dat was t :)

Als t kan misschien nog 2 cdrom spelers, is wel wat makkelijker om te installeren :)

Weet iemand of er spitters te koop zijn die dit kunnen? of een molex -> AT-mobo converter?

Nothing to see here

• Venkmen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 22:56

Venkmen

Gohan becomes Super Saiyan II

meschien kan het wel hoor maar ik dacht dat er ook een paar control-lijntjes waren. zoals power-good en ik weet niet wat die mobo's er me doen maar je hebt kans dat zoiets kan botsen met elkaar. kijk eerst ff wat de control lijntjes inhouden power-good krijgt iig geen botsing. deze komt uit de PSU.

[Dyslexie is my ID]
Venkmen heeft ff geen inspiratie voor zijn sig.!
|Specs|

Pagina: 1