Ik heb een gewoon 56k modempje, Trust v.92, nu is het probleem het volgende: Ik heb hem geinstalleerd, xp herkent hem, ik installeer de provider, zonnet, ik wil verbinding maken met een wachtwoord en username die goed zijn, ik kom op de site van zonnet en kan door hun hele site klikken, maar als ik naar een andere site wil, bv Got, dan geeft hij:
www.gathering.tweakers.net.com
----------"--------------- .nl
etc.
hij geeft constant een extra .com, .net .org etc.
hierdoor kan ik dus niet internetten, ook kan ik niet pingen, maar ik kom wel op die site en het is allemaal informatie van de nieuwste dag, beetje krom
, onder 98 kon ik gewoon internetten, dus ik weet dat het wachtwoord en de username goed zijn en ook dat het modem correct werkt.
Nu dacht ik dat het met de dns van zonnet opgelost zou kunnen, maar ik heb niets kunnen vinden over dns en gewone modems onder xp, iig niets wat me kan helpen.
Weet iemand hier iets op of heeft iemand hiet ervaring mee??(+ oplossing
)
www.gathering.tweakers.net.com
----------"--------------- .nl
etc.
hij geeft constant een extra .com, .net .org etc.
hierdoor kan ik dus niet internetten, ook kan ik niet pingen, maar ik kom wel op die site en het is allemaal informatie van de nieuwste dag, beetje krom
Nu dacht ik dat het met de dns van zonnet opgelost zou kunnen, maar ik heb niets kunnen vinden over dns en gewone modems onder xp, iig niets wat me kan helpen.
Weet iemand hier iets op of heeft iemand hiet ervaring mee??(+ oplossing