Ben op zoek naar mensen die een beetje actief zijn in het bespelen van Age of empires the conquerors expansion.
Zijn daar nog liefhebbers?
Zijn daar nog liefhebbers?
Verwijderd
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
Verwijderd
Dat speel ik ook, maar het is absoluut niet dezelde feel als bij Aoe II, ik vind EE leuk, maar AoE II is gewoon beter, weet niet waarom.Ik speelde het eerste heel vaak, maar ben nu overgestapt op Empire Earth, wat nog uitgebreider is dan AOE2.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet het wel: 2d strategie games spelen gewoon beter.BigFast schreef op 17 juli 2002 @ 13:27:
[...]
Dat speel ik ook, maar het is absoluut niet dezelde feel als bij Aoe II, ik vind EE leuk, maar AoE II is gewoon beter, weet niet waarom.
je kunt die olifanten heel makkelijk converteren. met 2 monks duurt het 3 sec. voordat hij om is.BigFast schreef op 05 september 2002 @ 15:05:
Speel alleen Blackforrest, en geen persen, teutons en turken die zijn bijna niet te pakken, zekker die olifanten nie, halbedier is met 2 stoten dood, dat is niet grappig meer en dan die hp van 640
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
hahahhahaha je moet ook geen 1 halbedier maken maar een stuk of 45.BigFast schreef op 05 september 2002 @ 15:05:
Speel alleen Blackforrest, en geen persen, teutons en turken die zijn bijna niet te pakken, zekker die olifanten nie, halbedier is met 2 stoten dood, dat is niet grappig meer en dan die hp van 640
W@$$UupP!, maar dat toch nie zo erg?
Verwijderd
Dit is mijn naam.EVILSalami schreef op 05 september 2002 @ 17:13:
Is goed Mijn nickname op zone is ook EVILSalami, ik speel geen RM hoor alleen DM keiharde aktiehoe heten jullie op zone?
Verwijderd
FF voor de goede orde, ik ben niet degene die deze topic is gestart maar T. Je kan dat ook zien als je kijkt bij topic starter
Verwijderd
We spelen lekker non-rated dus ook geen gezeur over save&exit of over punten.Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 09:22:
[...]
FF voor de goede orde, ik ben niet degene die deze topic is gestart maar T. Je kan dat ook zien als je kijkt bij topic starter.
Mijn naam op zone is KWAAD_WORSTJE ( ja ja ik weet het)
Wil nog wel ff weten welke room, rated of niet?
R moeten trouwens nog wel ff meer mensen bij komen, dus als je nog( bij voorkeur NL'ers ) mensen kent die ook graag Agen dan moet je ze maar meenemen.
Als we genoeg mensen hebben dan zouden we een vriendschappelijk toernooitje kunnen houden.
Als je de link nog niet had gelegd met EVILSalami(paar posts terug) en mij(KWAAD_WORSTJE) dan weet je het nu.
We zouden dan wel kunnen zeggen dat we gewoon de leegste DM room nemen en dan maar niet rated, dan blijft het vriendelijk.
Het is natuurlijk wel bevordelijk voor het spel als je niet helemaal smurf bent en wel weet hoe je het spel moet spelen, en natuurlijk iedereen welkom (EXEPT TOTAL SMURFS!!!)
Verwijderd
Verwijderd
Mijn favo blijft Spanish, vooral omdat het moeilijk is om een snelle start neer te zetten. Ze hebben namelijk geen echt dark-age voordeel...Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 11:24:
Man Ik ben nog steeds de Master erin.
Mijn Favo civ? dat is de Mayans. Maar lekker beuken doe ik heel graag met de Teutons of Celts.
Aan microsoft.
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door The Will op 14-11-2002 18:21 ]
Verwijderd
Ja ik vind dat je met de spanjaarden en teutons ook lekker kan spelen. Maar dan moet je wel een goede economie hebben. Want dat zijn vrij dure civs.Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 09:09:
Ook de byzantynes zijn een vrij trage civ. Vandaar dat deze ook op mijn lijstje staan. Leuk dat je daar ook goedkoper skirs, halbs en camels kan produceren.
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door The Will op 14-11-2002 18:22 ]
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
misschien niet. maar ik vind AoM nog steeds iets minder dan EE. komt waarschijnlijk door het maar in 1 tijd zich afspeelt.Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 21:00:
Nu age of mythologie er is niet meer
en die topictitel mag wel ietsjes minder enthousiast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Ik vind AOM helemaal niets. AOE en EE vind ik toch veel en veel leuker. EE vooral in de tijden na die van AOE2.Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 08:37:
[...]
misschien niet. maar ik vind AoM nog steeds iets minder dan EE. komt waarschijnlijk door het maar in 1 tijd zich afspeelt.
wel leuke gedaan!
misschien dat ik de demo ga proberen.
Verwijderd
Verwijderd
helemaal niets? wat is er niet leuk aan?Breepee schreef op 15 November 2002 @ 09:01:
[...]
Ik vind AOM helemaal niets. AOE en EE vind ik toch veel en veel leuker. EE vooral in de tijden na die van AOE2.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq