Toon posts:

A7V muurvast na standby

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als m'n computer op standby gaat (alle opties in Win98; monitor, schijven, systeem), dan komt hij vaak niet meer terug als ik de muiis beweef / toetsenbord ram e.d. Resetten is dan de enige optie. Hoe zou ik dit kunnen voorkomen?
Nog wat info: TB800@800, A7V (1004c bios), V7100T, Maxtor UDMA100 hd, Logitech iTouch toetsenbord + muis.

Verwijderd

het gebeurt wel vaker dat een computer niet (helemaal) uit stand-by komt, de oplossing hiervoor is standby in windows &/of de bios het uit te zetten...

In de bios kun je dat vinden onder power-management...

• LoekD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 16:24
Kan zijn dat een van je kaarten het niet leuk vindt om op standby te gaan...
Ik had het met m'n vga kaart

loading...

Verwijderd

Topicstarter
dat had ik inderdaad ook met een Teles ISDN-kaart in een andere computer, maar naast de al eerder genoemde kaarten zit er hier alleen nog een sblive1024 en een dxr3 (h+) in, daar kan het dus niet aan liggen lijkt me. Het moet toch wel mogelijk zijn om een A7V op standby te zetten?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:36
die powermanagement werkt nooit voor geen ene meter. gewoon uitzetten die zooi, en als je ffe weg gaat gewoon je monitor uit zetten.

Verwijderd

Ik had allen dat ik nog 5 sec had om af te sluiten en anders werdt mijn beeld steeds slechter ern slechter tot het zwart was en systeem hangt en ik met de power-knop moet rebooten. Dit alles is WinME met AsusA7V.

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Tja, ik houd zelf helemaal niet van standby (een computer is uit of aan, niet allebei!) maar omdat het toch erg veel stroom kostte heb ik het aangezet na 3 uur...

maar als ik dan na 4 uur weer terugkom, dan heeft al mijn hardware veel moeite om aan te springen dat wel, maar het lukt gelukkig wel...

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Het ligt aan je videokaart icm de drivers . Als je de detonator drivers versie 3.xx installeerd heb je nergens last van , als je de 5.xx of 6.xx installeerd , moet je gewoon standby uitzetten .

Verwijderd

Oh , en je doet dat in je configuratiescherm onder energiebeheer , niet het powermanagement in je Bios !!!
Pagina: 1