ik had eerst al een post hierover geschreven. Het gaat hier om een tyan tiger mp 2 procs. Waarschijnlijk gaan er 2 hd koelers van koolance erop, 2 cpu koelers, mischien nog een chipset koeler en een geforce 2 (maar later mischien ook hoger) koeler.
Vraag hoeveel moet mijn waterpomp aankunnen. ik neem namelijk redelijkerwijs aan dat 2 cpu's veel is voor een watercoolings setup. het zijn echte kachels die altijd rond de 60 graden zijn (met silverado's dus niet van die lullige koelertjes)
Moet ik nog speciale eisen stellen aan radiatoren.
wat voor tubes moet ik nemen zijn er verloopstekkertjes voor maten etc..
wat zou beter zijn de cpu's paralel (derest erachter) of alles serieel aansluiten. (bespaart me weer een flowmeter)
is het mogelijk om een redundant pomp aan te sluiten of is dit niet te doen?
waterreservoir speciale eisen?
ik heb dit opgezocht maar er is niets te vinden erover (althans niet voor tyan's)
Vraag hoeveel moet mijn waterpomp aankunnen. ik neem namelijk redelijkerwijs aan dat 2 cpu's veel is voor een watercoolings setup. het zijn echte kachels die altijd rond de 60 graden zijn (met silverado's dus niet van die lullige koelertjes)
Moet ik nog speciale eisen stellen aan radiatoren.
wat voor tubes moet ik nemen zijn er verloopstekkertjes voor maten etc..
wat zou beter zijn de cpu's paralel (derest erachter) of alles serieel aansluiten. (bespaart me weer een flowmeter)
is het mogelijk om een redundant pomp aan te sluiten of is dit niet te doen?
waterreservoir speciale eisen?
ik heb dit opgezocht maar er is niets te vinden erover (althans niet voor tyan's)
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)