Toon posts:

Philips webcam toucam probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had nogal wat problemen met het installeren van dit ding op een computer, er waren twee webcam voor twee computers. De eerste lukte gewoon, de lens draaide alleen niet waardoor ik het beeld niet scherper kon krijgen.

Bij de tweede computer gebeurde er iets heel raars, alle drivers enz. geinstalleerd waarop ik deze fout kreeg:
Afbeeldingslocatie: http://jeffp.endoria.net/upload/defout.jpg

Handmatig verwijderen kon niet omdat die hele cam niet in de device manager voorkwam...

Bij het probleem geval ging het trouwens om de PCVC740K

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
Heb je administrator rechten? Die heb je wel nodig om de drivers te installeren!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 14:10 schreef Molybdenum het volgende:
Heb je administrator rechten? Die heb je wel nodig om de drivers te installeren!
Aduh :? Lijkt me wel dat ze dat heeft, het is de computer van een vriendinnetje van mijn zusje. :P

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
Op dinsdag 16 juli 2002 14:14 schreef aardappelhoofd het volgende:

[..]

Aduh :? Lijkt me wel dat ze dat heeft, het is de computer van een vriendinnetje van mijn zusje. :P
Een hele normale vraag, lijkt me, gezien de boodschap van de Philips software.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 14:19 schreef Molybdenum het volgende:

[..]

Een hele normale vraag, lijkt me, gezien de boodschap van de Philips software.
Euhmm ja maar ik begrijp er dus geen ene hol van. Hoe kan ik dit controleren, de camera zou sowieso toch te zien moeten zijn in de lijst met hardware?! Waar het dus niet tussen staat.

• a6amt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 17:56

a6amt

Nostalgie

Je moet de devices verwijderen met behup van Add/Remove Hardware.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Ik kreeg deze foutmelding ook en ik vind dat er maar brakke software / drivers bij dat ding zit.

Overigens werkte de mijne wel gewoon. Ik kon zeg maar gewoon in programma's acquire from TOucam Pro selecter.

Is gewoon TWAIN toch?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• joep_k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 23:42

joep_k

......

heb je de nieuwste drivers?
klik

en dat oranje kapje zit er los op, dus misschien belemmert die het draaien van de lens. probeer die er eens een stukje af te schuiven.

hmmm

Pagina: 1