Toon posts:

[WC] Afschermen Eheim pomp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een eheim 1048 pomp die voorin mijn kast staat.
die kast staat op mijn bureau ongeveer 25 cm naast mijn monitor. Nu is het probleem dat het beeld vreselijk trilt. het is neit om aan te zien. Is het mogelijk om mijn pomp magnetisch afteschermen? Ik heb wat gelezen over kippengaas bij speakers maar werkt dat ook bij pompen?

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

hier is al een topic over: [topic=550394/1/25] ;)

De Eheim pompen zijn al beschermd, als het goed is.
Ik heb mijn Eheim pomp naast mijn monitor getest en merkte iig niets van trillingen.

Verwijderd

Topicstarter
damn heb ik weer ik heb schijnbaar toch niet goed genoeg gezocht.
hey dank je ik zal gaan doorlezen :)

Verwijderd

Topicstarter
mmzzz in dat topic staat neit echt een oplossing. mijn pomp trilt neit dus het asje is het niet. lood is toch alleen voor straling? dus tsjaa. :P wie o wie heeft nog een id?

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:17
ik heb DE oplossing in dat andere topic gezet, duz voor diegene die nieuwsschierig zijn...... --> Andere Topic

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

komt niet door de trillingen, maar door de impact van het dingetje op het lichtnet. als je last wilt hebben van het magnetisch veld van het beestje moet je em zowat tegen je monitor aanhouden, misschien wil zo'n ontstoringsfilter helpen, dat zit ook in auto's om de radio ruisvrij te houden als je het gaspedaalindrukt

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ga het proberen (niet dat met die banaan :P )
thnx
Pagina: 1