Windows is a 32-bit patch to a 16-bit GUI for an 8-bit operating system written for a 4-bit processor by a 2-bit company that can't stand 1-bit of competition.
misschien een vage versie van WinXP? Tenminste hij krijgt ut om een wazige reden niet voor elkaar. Denk 1 v/deze 2 dingen:
1. WinXP versie = verrot (niet echt waarschijnlijk)
2. Ze conflicteren ergens mee, waarmee ==> succes
Zou eens proberen ff snel win98 erop te keilen en gewoon ff kijken wat ie daarin doet, dan weet je nagenoeg of het een software prob is
1. WinXP versie = verrot (niet echt waarschijnlijk)
2. Ze conflicteren ergens mee, waarmee ==> succes
Zou eens proberen ff snel win98 erop te keilen en gewoon ff kijken wat ie daarin doet, dan weet je nagenoeg of het een software prob is
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
ook dat is een heeeeeeeeel goed idOp dinsdag 16 juli 2002 12:16 schreef Sepans het volgende:
Hier staan de XP drivers voor Realtekkies!
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
Punt 1: Nooit een "iets ander type" gebruiken -> Werkt niet.Op dinsdag 16 juli 2002 12:12 schreef Necrolyte het volgende:
...maar geeft dan een error: Invalid data...
...heb win2000 drivers gepropeerd en een driver van een iets ander type.
[/edit] Oja, en realtek 8029 kaartjes a la cheapo[edit]
Punt 2: Gebruik XP drivers, niet de 2K.
Punt 3: Heeft XP geen standaarddrivers voor dit?
Punt 4: Is dit geen NE2000 kloontje? (NIC, niet user
Punt 5: Probeer het nog eens met de drivers hierboven.
Punt 6: Er is geen punt 6.
Forget your fears...
...and want to know more...
Dit heeft met je machtigingen in je register te maken.
Hoe het komt weet ik niet, hoe je het moet oplossen wel.
Regedit, Local machine, System, currentcontrolset, enum.
Daar ff je kaartje opzoeken en het mapje rechtsklikken en iedereen machtigen.
Actions speak louder than words
Dat heeft alleen zin als je als Administrator bent ingelogged. En als je toch al als Administrator bent ingelogged, kun je net zo goed meteen even de drivers voor dat netwerk kaartje installerenOp dinsdag 16 juli 2002 13:08 schreef bolluserectus het volgende:
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Dit heeft het probleem verholpen, wel gek dat je als admin hier niet automatisch permission voor hebt.Op dinsdag 16 juli 2002 13:08 schreef bolluserectus het volgende:
Windows is a 32-bit patch to a 16-bit GUI for an 8-bit operating system written for a 4-bit processor by a 2-bit company that can't stand 1-bit of competition.
In Q306983 Inf Error Occurs During Installation of NIC on Windows 2000 wordt iets besproken wat er veel op lijkt. 't Ziet er uit als een bugje in de .INF file van de fabrikant van het netwerk kaartje. Bij het creëren van registry entries kun je "inheritance" meegeven. Als je dat niet doet, heeft alleen de creator/owner van de registry key daar rechten en da's meestal localsystemOp woensdag 17 juli 2002 00:50 schreef Necrolyte het volgende:
[..]
Dit heeft het probleem verholpen, wel gek dat je als admin hier niet automatisch permission voor hebt.
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Verwijderd
Weet iemand hoe je het tab van -permissie- tevoorschijn kunt halen in regedit? Ik kan dit namelijk niet zien terwijl ik wel admin ben (win 2k pro)
regedt32 gebruiken ipv regedit
There is no art to find the minds construction in the face
Mijn Realtek kaartje werkt standaard in Win 2k en XP... En je hoeft er helemaal geen speciale software voor te installeren.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
"Machtigingen" heet dat. Gewoon rechts-klikken op de key in kwestie
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
ja en dan zie hij het tab blad neit begrijp ik hieruit.Brahiewahiewa schreef op 23 september 2002 @ 16:33:
"Machtigingen" heet dat. Gewoon rechts-klikken op de key in kwestie
There is no art to find the minds construction in the face
Pagina: 1