Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4
Als hij aan de specs voldoet moet dat gewoon werken.
Bel anders ff 0800-mxstream (weet het nummer niet direct).
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Verwijderd
nummer is dan dus 0800-69787326 correct me if i'm wrong...Op dinsdag 16 juli 2002 12:29 schreef wauske het volgende:
Als hij aan de specs voldoet moet dat gewoon werken.
Nou bedankt voor het nr. maar ik moet de technische en natuurlijk de betaalde lijn hebben. 0900-8085. Als dat maar niet te lang duurt:( ze hebben al zo'n crisis bij kpn
Volgens mij is het niet mogelijk om deze modem te gebruiken met elke nederlandse provider.
Ik vind het daarom ook vreemd dat hij op een nederlandse website ter verkoop wordt aangeboden.
Dat zijn bij mijn weten standaarden uit de VS, dus gaat hij niet werken hier in nederland.Supports both ADSL standardsG.dmt and G.lite
Ik vind het daarom ook vreemd dat hij op een nederlandse website ter verkoop wordt aangeboden.
Mja, dat werd net ook al gezegd.Op dinsdag 16 juli 2002 16:24 schreef Dannyke het volgende:
bij de helpdesk van MXstoom weten ze vast meer
Had je denk ik wel voor je kunnen houden.
Maar weer ontopic,
Ik kan op de nederlandse 3com site ook helemaal niks vinden over die modem, dus ik vraag me af waar hij vandaan komt.
Made in Taiwan/China/VietnamOp dinsdag 16 juli 2002 16:25 schreef [Airwolf] het volgende:
Ik kan op de nederlandse 3com site ook helemaal niks vinden over die modem, dus ik vraag me af waar hij vandaan komt.
Forget your fears...
...and want to know more...
Nou de "technische" helpdesk van MXstream gebelt hoor. Die konden me heel veel vertellen en dat was alleen het nr. van de supportafdeling van 3com. Ik heel leuk daarheen bellen, krijg je alleen support als je een geregistreerde gebruiker bent.
Nou toen hield het op. Zoek wel iets anders, iemand nog een adslmodem te koop
Nou toen hield het op. Zoek wel iets anders, iemand nog een adslmodem te koop
Verwijderd
Op de mxstream site staat een lijst met modems die zij ondersteunen. Meeste modems van die lijst zijn erg duur.
de link heb ik niet meer maar begin eens op http://www.mxstream.nl
de link heb ik niet meer maar begin eens op http://www.mxstream.nl
Wat een aso's zeg bij de helpdesk, die gasten sturen mij ook altijd van het kastje naar de muur.
Vergelijk anders de specs die met het alcatel modem die je bij mxstream krijgt, dan weet je of het gaat werken. (lijkt mij)
Vergelijk anders de specs die met het alcatel modem die je bij mxstream krijgt, dan weet je of het gaat werken. (lijkt mij)
Pagina: 1