Toon posts:

Waar kan je je oude gsm inruilen voor korting?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is als je een nieuwe gsm koopt kun je dan ook korting krijgen als je je oude prepaid gsm inleverd bij een winkel? ik heb namelijk een nokia 3330 die bijna helemaal functioneerd alleen moet er een batterij klepje nieuw op. maar zijn er winkels in eindhoven waar dit mogelijk is?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 21:00
Ik wil ook een nieuwe telefoon, en zoek ook zoiets, want ik heb hier nog een 8210 liggen, waar ik op uitgekeken ben.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op dinsdag 16 juli 2002 11:28 schreef RedHat het volgende:
Ik wil ook een nieuwe telefoon, en zoek ook zoiets, want ik heb hier nog een 8210 liggen, waar ik op uitgekeken ben.
Jullie 2-en kunnen wel van foon ruilen :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

the phonehouse heeft regelmatig acties waar je je oude werkende foon kan inruilen voor korting

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Inruilen voor korting is alleen de moeite waard als je echt een oude telefoon hebt om in te ruilen. Je kunt je oude telefoon beter verkopen, dan krijg je er meer voor terug dan de 25 euro die je maximaal aan korting krijgt bij de Phonehouse.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:43
ik heb het laatst eens gevraagd bij de Expert...daar kreeg ik nog 75 euro terug voor mijn samsung A300....

als ik hem op marktplaats.nl zet krijg ik er makkelijk 180 euro voor............

dus het kan wel!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Pagina: 1