[SOF2] Tactisch spelen :?

Pagina: 1
Acties:

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
oke ten eerste ik hoop dat de spelling van mijn topic titel een beetje klopt :)

Reden voor deze topic is dat ik best wel ziek word van alle lame spelers van sof2.

80% spelen het alleen maar zodat ze iemand neer kunnen knallen. Keb natuurlijk de Illegale versie zowel als de Legale versie en bij beide ist gewoon te erg , legale versie ist nog wel te doen maar dan moe tje wel op Clan servers gaan spelen.

Stel bijv je zit op een server waar 22 man op kan , Team-Deathmatch lijkt dan meer DeathMatch. Je eigen team mates killen je gewoon omdat zij nauwelijks kunnen richten of gewoon dom zijn. Denkd at jullie mijn frustraties best begrijpen al sje neergeschoten word zoor een eigen team mate :X Of als zo een doos bij zijn eigen camp een FireGrenade gooit en iedereen vliegt in brand :S Totaal ongepland en on onvoorzichtig.

Af en toe zijn er hooguit 1 of 2 man die serieus zijn en die halen het dan ook. Maar zodra zij een betere score hebben of iemand die ook vrij goed is ( lees: met toeval veel kills heeft incl team kills :S ) word hij/zij meteen uitgemaakt voor cheater, dit is behoorlijk lame :( . Of mensen die neit kunnen winnen meteen zeuren van SOF sucks! CS roels! Naja luister knul "If you don't like this game just fuck off!" Simpel toch ? CS mag wel beter zijn maar we zijn sof2 aant doen dus als je eht neit cool vind ofsow dan ga jij toch weg :?

Kijk , ik ben zelf niet een van de beste spelers maar ik doe hard mijn best om er het beste van te maken en ik word met de dag beter :)

Mijn vraag: zijn er hier een beetje seriueze spelers :? die es een keer samen met mij wilt ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er zijn gewoon enorm veel domme mensen en n00bs, en die verpesten zulk soort dingen :(

Het is jammer dat je zoiets eigenlijk alleen dus maar op afspraak normaal kan spelen ;(
Misschien is het wel een leuk iedee om een GoT SoF2 server op te zetten, waar (bijna) alleen maar GoTters op mogen komen die dus niet lame spelen :)

🌞🍃

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
In heel veel games heb je in het begin dat iedereen mekaar loopt af te knallen. Ik weet niet of er zoiets in SOF2 bestaat, maar dat je een server opzoekt waar Friendly Fire uitstaat. Dat betekent dat als je teammates op je schieten dat er niets vanaf gaat...
En ik denk zelf dat de gemiddelde GoT'er wel een beetje doorheeft bij welke groep welke skin hoort ;)

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 11:20 schreef Lampie het volgende:
In heel veel games heb je in het begin dat iedereen mekaar loopt af te knallen. Ik weet niet of er zoiets in SOF2 bestaat, maar dat je een server opzoekt waar Friendly Fire uitstaat. Dat betekent dat als je teammates op je schieten dat er niets vanaf gaat...
En ik denk zelf dat de gemiddelde GoT'er wel een beetje doorheeft bij welke groep welke skin hoort ;)
Spelen met ff is alleen maar beter , een beetje schutter weet toch wattie moet schieten :?

ding is meeste Legale servers zijn leeg :) en als ze bijna vol zijn en jijw ilt erbij heb je een brakke ping. Die illegale servers zijn allemaal dual T3, 300 , 200 , en 100mbit :) Kunnen dat makkelijk aan :)

Maar ik denk dat ik maar gewoon ff vaak ga spelen en de beste spelers eruit pik en vragen als ze op mijn prive server wilt f gewoon vaak tegen mij spelen. Op een beetje degelijk server kanje iemand wegvoten dus als allemaal game "vrienden" bij elkaar zijn dan kicken we die n00b wel :)

Maar jullie hebben geen zin om tegen me te spelen :?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik ben dom, en in training bij clan, mensen vinden mij wel goed, maar ik ben eigenlijk slecht. Ik probeer zo goed mogelijk te spelen en op een zo hoog mogelijk nivieu te spelen.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 12:00 schreef GTA3 het volgende:
Ik ben dom, en in training bij clan, mensen vinden mij wel goed, maar ik ben eigenlijk slecht. Ik probeer zo goed mogelijk te spelen en op een zo hoog mogelijk nivieu te spelen.
Wou dat er een clan was bij wie ik kan trainen, erger me dood aan Rocket Pussys en Campers :( en vooral aan een team die nooit meewerkt :S

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 15:19 schreef Mary Wana het volgende:

[..]

Wou dat er een clan was bij wie ik kan trainen, erger me dood aan Rocket Pussys en Campers :( en vooral aan een team die nooit meewerkt :S
Rocket pussys? wasdfa? En trouwens, ik train om het clan niea hoger te krijgen, dus ik ga zonder clannaam online spelen en dan skillz leren en vorderen.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ga eens RTCW spelen op Happy Penguin II. Met 64 spelers is winnen voor beide zijden welhaast onmogelijk, friendly fire is uit en geen punkbuster.

Maaien!! :7

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Got moet gewoon een SOF2 server voor ons opzetten waar we kunnen inloggen via ons forum ID.

Kan je tenminste die gasten van dat hostpital roof aftrappen die HEEL de tijd op die grenade launcher zitten.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 17:49 schreef Dinictus het volgende:
Got moet gewoon een SOF2 server voor ons opzetten waar we kunnen inloggen via ons forum ID.

Kan je tenminste die gasten van dat hostpital roof aftrappen die HEEL de tijd op die grenade launcher zitten.
\

Je kan via achter kant omhoog hoor , en flash bangs kanje ook gebruiken :) al sje maar weet hoe :)

• M@NIC
  • Laatst online: 11:29
Misschien zou je eens DOD3.0 moeten proberen.
Echt, ik vind dit de game met de beste gameplay.
Mensen geven echt dekking als je erom vraagt.
Schreeuwen als er een grenade valt, en iedereen werkt in groepjes.

Super :Y)

(Ja ik weet het, heeft niks met SoF2 te maken.
Zie het gewoon als een tip als je eens iets anders wilt.)

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 18:04 schreef M@NIC het volgende:
Misschien zou je eens DOD3.0 moeten proberen.
Echt, ik vind dit de game met de beste gameplay.
Mensen geven echt dekking als je erom vraagt.
Schreeuwen als er een grenade valt, en iedereen werkt in groepjes.

Super :Y)

(Ja ik weet het, heeft niks met SoF2 te maken.
Zie het gewoon als een tip als je eens iets anders wilt.)
moet ik HL voor hebben of niet ?

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:20

Glorificationer426

come we hero rush yes?

lol, over die teamkills kan ik wel zeggen dat ik wel eens niet nadenk bij het kiezen van een spel en rustig op alles afknal wat er langsloopt en er op een gegeven moment erachter komen van "oh fuck, dit is team deathmatch" :D

Maar n00bs verpesten de meeste games idd, net als bij rtcw, sommige servers waren wel goed, dan waren medics ook echt medics die je hielpen en niet voor hunzelf net als engineers e.d. maar over het algemeen was het net deathmatch...

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• M@NIC
  • Laatst online: 11:29
Op dinsdag 16 juli 2002 20:30 schreef Mary Wana het volgende:

[..]

moet ik HL voor hebben of niet ?
Mja, legaal trouwens...
Pagina: 1