ik heb eerst ook problemen met het OC en van mijn duron 1000 gehad, ik kreeg hem na de eerste keer kleuren niet verder dan 10,5x101(hij zette zichzelf automatish op 10,5 ipv 10 zonder OC). affijn, de 2 keer ging hij al iets verder, 112fsbx10,5. nu na de 3e keer staat hij op 133x9=1200 mhz, met sisoft2002 scoort ie best wel hoog, maar ga nu vechten om hem op de 1300 te krijgen, ik heb nog nix hoger geprobeert dan 1200, dus ik ga eens proberen op 9,5x en 10x en op 9 en dan hogere fsb, en dan telkens effe testen hoe stabiel hij is, zo hoop ik een mooi stabiel systeem te krijgen, mijn WC die mij enkel een pompje heeft gekost, en vele uren werkt goed, de enermax fan's draaien wel hard, maar de temp. wordt max 43 graden onder die belasting's test van sisoft, burnin heet da geloof ik. dus ik ben benieuwd.
maar ik zou dus maar eens verschillende potloden proberen, want bij mij deed het 3e potlood het pas goed, dus gewoon effe testen, en zet de mp effe 0op8 en de fsb op 133, die van mij kan die fsb goed hebben, dus ik denk dat je het beste die fsb kan nemen omdat een veel hogere MP er toch niet inzit.