"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs
In principe is het een fikker, maar dan een appart soort..Op dinsdag 16 juli 2002 10:45 schreef Nono_home het volgende:
Kun je er niet hetzelfde mee als met een fikker?
Worm staat voor Write Once, Read Many, dus je kunt er media 1x mee branden, en vaak lezen..
MO is een soort van rewriteble device.. Je hebt er apparte cartridges voor waar een soort van cdrw in zit.. Dus gewoon om data op te slaan..
Dus als je de media hebt, kun je het als een backup-dingetje gebruiken
[edit]
Ding kan trouwens wel gewoon cd's lezen, dus je kunt hem ook als cdrom-speler gebruiken
Ik denk dat je hier eens moet kijken:
http://www.google.nl/search?q=cache:ly3f9cvrxnsC:www.tomovision.com/download/readO_13.pdf+DE-UH7101&hl=nl&ie=UTF-8
Zie pagina 26. Geeft wat meer info over de drive. Is een Pioneer he? kun je naast cd-roms alleen pioneer MO's in stopppen
http://www.google.nl/search?q=cache:ly3f9cvrxnsC:www.tomovision.com/download/readO_13.pdf+DE-UH7101&hl=nl&ie=UTF-8
Zie pagina 26. Geeft wat meer info over de drive. Is een Pioneer he? kun je naast cd-roms alleen pioneer MO's in stopppen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
hmmmm, dank! Jammer, heb er dus eigenlijk niet zo veel aan.
Zijn ze zoveel sneller dan een gewone fikker?
Waarom zijn die dingen dan zo duur?
Ik zag ze te koop op het web voor USD2500,-
Waarom zijn die dingen dan zo duur?
Nee, langzamer.. Tenminste, de MO-drives waar ik nog mee heb gewerkt ooit, waren 4 speed ofzo.Op dinsdag 16 juli 2002 11:16 schreef Nono_home het volgende:
hmmmm, dank! Jammer, heb er dus eigenlijk niet zo veel aan.
Omdat het al vrij oud spul is, en dat was toen behoorlijk exclusief..Waarom zijn die dingen dan zo duur?
Is toch gewoon lachem om te hebben? Gewoon leuk op je scsi-aansluiting zetten, af en toe eens een backuppie. MO's zijn volgens mij een stuk minder storingsgevoeliger als cd's
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Kopen?
Pagina: 1