Losse kap voor tv.

Pagina: 1
Acties:

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
De kap van mijn tv is kapot en nu is hij weg voor een nieuwe,hij is ondertussen al 5 weken weg en ze hebben al 3 weken iedere x de smoes we verwachten hem ieder moment.
Nu is mijn vraag weet iemand hoelang het duurt dat je zo`n kap binnen hebt als je hem besteld.
Ik wordt echt doodziek van die gasten. :r

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 11:52
IK heb geen idee hoe lang dat zou moeten duren, maar volgens mij geen 5 weken.

Gewoon je tv terughalen en zeggen dat ze die kap maar in moeten slikken ofzow en naar een ander bedrijf gaan.

Of eerst de kap laten bestellen, en als ie binnen is ga je met je tv er naar toe en dan laat je hem er op zetten.

Sterkte iig

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

• gkros
Nou hij zit nog in de garantie het zit zo,
ik had hem besteld en na 8 dagen ging het av kanaal kapot? We zaten toen op Zaterdag voor de pinsterdagen (PRECIES DE 8STE DAG)dat hij kapot ging en ik was er niet en mijn vrouw bel die gasten Dinsdag na pinsteren en de zelfde dag komen ze hem halen (netjes).
2 weken later komen ze hem weer brengen en wat blijk av is nog niks en de kap is kapot.
dus weer gebeld en de smoes van dat kan niet.
Ik zeg ik wil een nieuwe in verband dat hij de 8ste dag al kapot was maar dat kan niet zeggen ze en ze komen hem weer halen en nu zit ik dus alweer 5 weken te wachten en ik kan je zeggen dat ik me in moet houwe want het liefst zal ik de boel daar willen slopen BAH!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 11:52
Tis inderdaad een zieke manier van werken. Maar hebben ze aangegeven hoe lang zo'n kap bestellen duurt? Anders meot je gewoon met de consumentenbond dreigen, dan heb je je TV binnen no-time terug :Y)

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-08 17:17

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Gewoon naar de zaak gaan waar je hem gekocht hebt en eerst vertellen hoe tevreden je was dat ze de TV zo snel op kwamen halen, ook vertellen dat je blij was dat hij zo snel weer "gerepareerd" retour was. Dan het verhaal dat ie nu weer terug is en al 5 weken weg is en dat je NU een TV wilt hebben. PUNT
Dit zijn de opties die je de verkoper voorlegt:

1. je geld terugvragen zodat je bij de eerstvolgende zaak wel een goede tv kan kopen.
2. ze geven je een nieuwe tv en zoeken het zelf uit met die andere.

Het is van de zotte :r dat ze jouw opzadelen met fabrieks fouten (want dat is het als de AV binnen een paar dagen defect is)...
En als geen van beide mogelijk is: lang leve de consumentenbond, gewoon dreigen... dat helpt meestal al genoeg.

Succes ermee oops... mag niet.

Alles kan stuk.

• gkros
Hoi,
Vanochtend ff flink uitgeschoten door de telefoon en gedreigd met de consumenten bond en ze sloegen gelijk om met met wat raar dat je gelijk geen andere hebt gekregen :? terwijl ik daar o had gevraagt.
Die ander kap kan nog wel een week of 7 duren.
Hij zei ik bel zo terug na een half uur belt hij terug of we ff langs konden komen met de papieren dan zouden we een andere krijgen,kortom morgen komen ze een nieuwe brengen. :)
De garantie gaat ook morgen pas weer in.

Thanx voor de info maar dreigen help dus wel degelijk. :7
Pagina: 1