Utrecht en RC56 wghat's the link?

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 09:43
Wat hier oorspronkelijk stond is niet juist!

Verwijderd

1 woord: LAMER!!!!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mis ik hier wat?

Zitten DPC'ers elkaars computers over te nemen?

Heren dit is niet fatsoenlijk :(

Reeds besmette DPC koeien moet je niet omzetten naar jouw eigen Email adres, dat is niet de manier waarop wij te werk gaan!

Verwijderd

juist ! dat doe je toch niet man :(

d'r is iemand geweest die heeft er misschien een hoop moeite voor moeten doen om die compies te krijgen ga jij ff het e-mail adres veranderen. :r

Verwijderd

DualDude is niet van DPC

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat maakt niet uit, het is gewoon een algemene regel voor alle dnet teams dat men niet elkaars koeien afpakt :(

Verwijderd

DualDude zou jij het leuk vinden als op jouw bakken het email adres word verandert :(

Verwijderd

:( verander ff terug man :(

Verwijderd

even 2 opmerkingen:

1. Die pc's draaien misschien wel met het email adres van de beheerder. In dat geval ben je PAS ECHT ZWAAR in overtreding als je het email adres verandert.
2. Waarom is dualdude geen DPC lid????

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 09:43
Rectificate:

De persoon die dit heeft gepost is niet dualdude zelf.....maar een "vriend" :( van Dualdude, die zijn account heeft misbruikt. Ik heb alleen de clkient geinstalleerd op een PC waar nog niets op stond, ik was er wel bij, ik zag ook dat hij aan het posten was, maar dat hij mijn account gebruikte zag ik pas toen ik een mailtje van een van de GoT'ers kreeg. Ik ben dus ook noet de gene die de client heeft veranderd. 'heb ff PWD gewijzigd om dit in de toekomst te voorkomen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ga jij ff het e-mail adres veranderen[/quote]Ik niet dus.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>1. Die pc's draaien misschien wel met het email adres van de beheerder. In dat geval ben je PAS ECHT ZWAAR in overtreding als je het email adres verandert.
2. Waarom is dualdude geen DPC lid????[/quote]1. Dat was niet het geval, het stond maar op een PC geinstalleerd.
2. Ik vind het leuk om te zien hoe ver je kunt komen met een klein team. Als we sub-team van DPC kunnen worden, vind ik dat wel best. Als we ook maar als "eigen team" bestaan. We hebben in totaal : 1,546,417 blocks ge-checked

Die persoon die het mail adres heeft veranderd, draait zelf geen RC5 :(
Pagina: 1