Hoi hoi,
Ik heb dit stukje php:
Alleen als iemand geen icoontje kiest voor het forum, dan hoort hij de folder.gif te laten zien.
Maar ik krijg geen icoontje dan.
Stel dat ik nu 2 topics heb, en P = Plaatje en X = geen plaatje dan krijg ik dit:
P - Topic1
X - Topic2
Als ik nu de eigenschappen van plaatje 1 bekijk dan zie ik:
www.test.nl/images/forum/subject/p.gif
En als ik de eigenschappen van plaatje 2 bekijk dan zie ik:
www.test.nl/images/forum/subject/
EN hij moet hier eigenlijk het 2de pad laten zien, wat hij moet hebben als er geen plaatje van is, maar het lijkt wel of hij het tweede pad helemaal niet pakt.
IK doe toch niks fout! (dacht ik)
bedankt alvast
Ik heb dit stukje php:
PHP:
1
| <?$result = sql_query("SELECT topic_id, topic_title, forum_id FROM "topics ORDER BY topic_time DESC LIMIT 10", $dbi); $content = "<br>"; while(list($topic_id, $topic_title, $forum_id) = sql_fetch_row($result, $dbi)) { $res = sql_query("SELECT image FROM posts where topic_id='$topic_id'", $dbi); list ($image) = sql_fetch_row($res, $dbi); if (file_exists("images/forum/subject/$image")) { $content .= "[img]"images/forum/subject/$image\"[/img]&nbsp;<a href=\"topics.php?viewtopic&amp;topic=$topic_id&amp;forum=$forum_id\">$topic_title</a><br>"; } else { $content .= "[img]\"images/forum/icons/folder.gif\"[/img]&nbsp;<a href=\"topics?viewtopic&amp;topic=$topic_id&amp;forum=$forum_id\">$topic_title</a><br>"; } } ?> |
Alleen als iemand geen icoontje kiest voor het forum, dan hoort hij de folder.gif te laten zien.
Maar ik krijg geen icoontje dan.
Stel dat ik nu 2 topics heb, en P = Plaatje en X = geen plaatje dan krijg ik dit:
P - Topic1
X - Topic2
Als ik nu de eigenschappen van plaatje 1 bekijk dan zie ik:
www.test.nl/images/forum/subject/p.gif
En als ik de eigenschappen van plaatje 2 bekijk dan zie ik:
www.test.nl/images/forum/subject/
EN hij moet hier eigenlijk het 2de pad laten zien, wat hij moet hebben als er geen plaatje van is, maar het lijkt wel of hij het tweede pad helemaal niet pakt.
IK doe toch niks fout! (dacht ik)
bedankt alvast