Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
dit nieuwe type niet, maar de rest van de inspirons vind ik best goed, ja het is dan ook dell, die mag ik wel
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
De Inspiron staat nog maar net op de site, waarschijnlijk zijn er nog geen mensen die'm hebben.
Ik heb enkele dagen geleden een mooie deal gemaakt met deze nieuwe notebook. Eerst wilde ik de 4100 bestellen maar ik hoorde dat die vervangen ging worden door een nieuw model, dus even (1 dag) gewacht totdat de 4150 op de site verscheen. Nou heb ik blijkbaar mazzel gehad want ik heb deze laptop kunnen bestellen tegen een lager bedrag dan nu aangegeven staat (scheelt minstens 200 euro). Ondermeer omdat ik nog gebruik heb kunnen maken van online-akties (gratis geheugen verdubbeling) die waarschijnlijk alleen voor de 4100 geldig waren
Inmiddels is de geheugen-aktie van de site verdwenenen voor wat betreft de 4150.
Specs
1 Inspiron 4150 P4 1.6GT (4150/0701)
Standard Features: Notebook Chassis
Intel® 845MP chipset
Intern 56K Modem (onboard)
Intern 10/100 NIC netwerkkaart (onboard)
ESS Meastro 3i audio soundblaster
IR port voor draadloze data-overdracht
Touchpad & pointing stick
AC Adapter
Smart Lithion Ion Batterij
Norton AntiVirus 2002 (90 days free updates)
Service en/of CompleteCare, dekking ongevallenschade voor Dell Notebooks.: 3 jaar European Collect and Return
Processor: Mobile Intel® Pentium® 4 Processor 1.6Ghz-M featuring Intel® SpeedStep Technology
Scherm: 14,1" TFT SXGA+ Kleurenscherm (1400*1050)
Geheugen: 256MB DDR SDRAM 266MHz (1x256MB) (dit wordt dus gratis 1x512MB)
Harde Schijf: 20GB Ultra ATA/100 Harde Schijf (rpm 4200)
Grafische kaart: 16MB Mobile ATI Radeon (4xAGP) grafische kaart (wordt gratis een 32MB Nvidea-kaart na wat gebabbel met een verkoopster)
Media Bay Optical Storage Options: Modular 8x DVD Drive
Additionele Multi Bay mogelijkheden: 3.5" 1.44MB floppy drive
Keyboard: QWERTY/US
Operating System: Microsoft® Windows® XP Home (NL)
Software: Microsoft® Works 6.0
Draagtas: Nylon draagtas
Bedrag
(incl. BTW en transport) 2215.84 EUR
Als je al deze bovengenoemde zaken NU op de site in je winkelmandje gaat stoppen ligt de prijs iets hoger
Ik heb enkele dagen geleden een mooie deal gemaakt met deze nieuwe notebook. Eerst wilde ik de 4100 bestellen maar ik hoorde dat die vervangen ging worden door een nieuw model, dus even (1 dag) gewacht totdat de 4150 op de site verscheen. Nou heb ik blijkbaar mazzel gehad want ik heb deze laptop kunnen bestellen tegen een lager bedrag dan nu aangegeven staat (scheelt minstens 200 euro). Ondermeer omdat ik nog gebruik heb kunnen maken van online-akties (gratis geheugen verdubbeling) die waarschijnlijk alleen voor de 4100 geldig waren
Specs
1 Inspiron 4150 P4 1.6GT (4150/0701)
Standard Features: Notebook Chassis
Intel® 845MP chipset
Intern 56K Modem (onboard)
Intern 10/100 NIC netwerkkaart (onboard)
ESS Meastro 3i audio soundblaster
IR port voor draadloze data-overdracht
Touchpad & pointing stick
AC Adapter
Smart Lithion Ion Batterij
Norton AntiVirus 2002 (90 days free updates)
Service en/of CompleteCare, dekking ongevallenschade voor Dell Notebooks.: 3 jaar European Collect and Return
Processor: Mobile Intel® Pentium® 4 Processor 1.6Ghz-M featuring Intel® SpeedStep Technology
Scherm: 14,1" TFT SXGA+ Kleurenscherm (1400*1050)
Geheugen: 256MB DDR SDRAM 266MHz (1x256MB) (dit wordt dus gratis 1x512MB)
Harde Schijf: 20GB Ultra ATA/100 Harde Schijf (rpm 4200)
Grafische kaart: 16MB Mobile ATI Radeon (4xAGP) grafische kaart (wordt gratis een 32MB Nvidea-kaart na wat gebabbel met een verkoopster)
Media Bay Optical Storage Options: Modular 8x DVD Drive
Additionele Multi Bay mogelijkheden: 3.5" 1.44MB floppy drive
Keyboard: QWERTY/US
Operating System: Microsoft® Windows® XP Home (NL)
Software: Microsoft® Works 6.0
Draagtas: Nylon draagtas
Bedrag
(incl. BTW en transport) 2215.84 EUR
Als je al deze bovengenoemde zaken NU op de site in je winkelmandje gaat stoppen ligt de prijs iets hoger
net wat te laat 
keb net 3 lattitude pIV's besteld (ook leuk
) (maar de 4100's zijn zo lekker klein
)
keb net 3 lattitude pIV's besteld (ook leuk
"man is not truly one, but truly two,"
Kom op, niet altijd ervaringen vragen, lees reviews kom je een stuk verder mee, mensen prijzen toch alleen de hardware die zij hebben aan.
Dit topic is gesloten.
![]()