Toon posts:

Geforce 2 TI VS Geforce 4 MX 440

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is nou eigenlijk het grote verschil, beide zijn//kunnen uitgerust zijn met 64 MB DDR, en op de Nvidia site staat in princiepe dat de MX440 net iets sneller is (iets hogere Fillrate geloof ik).

Is het nou de moeite waard om een (iets) duurde GF4MX440 te kopen??

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Nee, denk niet dat je er veel op vooruitgaat. Heb zelf ook een Geforce 4 mx 440 na een Geforce 2 pro gehad, en dat was ook niet echt een groot verschil. Koop dan een Geforce 3 ti 200 of een Ati Radeon 8500 (le). Geforce 3 ti heb ik zelf nu ook, is lekker te overklokken en beduidend sneller dan die GF 4 mx :P

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 02:20 schreef Daacuso het volgende:
Nee, denk niet dat je er veel op vooruitgaat. Heb zelf ook een Geforce 4 mx 440 na een Geforce 2 pro gehad, en dat was ook niet echt een groot verschil. Koop dan een Geforce 3 ti 200 of een Ati Radeon 8500 (le). Geforce 3 ti heb ik zelf nu ook, is lekker te overklokken en beduidend sneller dan die GF 4 mx :P
En je hebt tevens een DirectX8 compatible videokaart (bij een Geforce3/4 of Radeon) ipv een Direct7 compatible videokaart. Ook wel zo handig...

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

[topic=305287/1/50]

Dit topic is gesloten.