[PHP] InnerHTML 'vergeet' dingen :(

Pagina: 1
Acties:

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:35
Goedenavond :) Ik ben bezig met een kleine scriptje om dingen te laten uploaden, maar ik wil een process metertje IN een tabel krijgen. Je krijg het niet voor elkaar om het zonder javascript te doen, aangezien hij alleen complete tables kan uitspugen, en geen halve, wat dus zeer belangrijk is bij zo'n proccessbar. Ik heb het nu (redelijk) werkend gekregen met javascript en door met document.all.divnaam.innerHTML alles later nog in de tabel te gooien.

Maar daar kwam het probleem. Soms (ik heb geen patroon kunnen ontdekken) vergeet hij gewoon text uit te spugen. Ik heb eerst verschillende checks (openen bestand1 voor lezen, openen bestand 2 voor schrijven, filesize controleren/ophalen), welke allemaal een uitput kunnen krijgen van OF "ok", OF "error".
Het probleem, is dat wel steeds "ok" zegt, maar niet waarom dat de code is. Dus "Openen bestand1 voor lezen" wordt dus NIET afgedrukt. Het staat wel in de HTML code van de pagina als je op View Source drukt, dus ik snap dr echt nix van.

Iemand dit probleem ook wel s gehad? Het script werkt, maar dit staat niet echt netjes helaas ;(

edit:

En ik ontdek ook net dattie in de gevallen dat hij het 'vergeet' ook schijt heeft aan de file_exists() check :(

Verwijderd

zoals ik het nu lees is die eigenlijk meer html en javascript,

en zonder code komen we er natuurlijk helemaal niet uit.
nou post de bron van je pagina is en je topic wordt denk vanzelf gemoved naar de buren :7

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

P&W -> W&G

file_exists wordt niet tegelijkertijd met je javascript uitgevoerd he?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Snap er helemaal niks van wat je nu probeert.. post eens wat code..

Verwijderd

Je wil dus als ik het snap een loadbar a la Flash ?!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ben ook erg nieuwsgierig waarover je het hebt..?

waar gaat het fout, hoe ontvangt javascript de data en is die data correct (debug met alertjes)?

clientside javascript kent (bmw) ook geen file_exists() method, waar komt die dan vandaan?

verder is essentieel welke browser je gebruikt.
msie4 heeft meen ik een etterige bug in het overschrijven van tables binnen de innerHTML, als het aantal tabellen exact gelijk is, vergeet hij ze weer te geven, zorg dan dat je een extra tabelletjes erachter plakt (via een modulus check, die de volgende keer dat plus-tabelletje weer weglaat)
dat is enkel een probleem bij msie4.

verder staat mozilla enkel innerHTMl aanpassingen toe als dit valide html is, ofwel hij past dit aan naar valide html, waar nog wel eens vreemde dingen mee willen gebeuren

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1